rider-banner-icon
     
  • Asian
  • Malaysian
  • Halal

The Chicken Rice Shop (The Summer Shopping Center)

CLOSED
Rating 5 out of 5 stars, 500+ reviews
Lot G39-41, 84-86, Summer Mall,Lot7455, Block1,Jalan Datuk Mohammad Musa,94300 Kota Samarahan, Sarawak
JUSTIN01/09/2026Good
Zulhusni30/08/2026Paduu
Ari23/08/2026sedap, harga berbaloi dengan portion
Eltana16/08/2026All perfect and yummy.
Zulhusni15/08/2026Cun semua
Arilen27/07/2026sedap dan portion berbaboi dengan harga. takdapat share photo sebab dah habis makan, licin dah tapau.
Azarumerah15/07/2026Sedap
Justin02/07/2026Good
Mohd28/06/2026packaging need improvement
Awg26/05/2026very good
Jaarah13/03/2026👍👍👍👍👍🥰🥰🥰🥰🥰
Fahmi18/02/2026Thanks, my specific request was fulfilled. I'm so happy and full now. NyumNyum
Suffia18/02/2026delicious
Levina09/02/2026nasi lembut,Ayam pun lembut,sedap sangat,harus dicuba
Jaarah23/01/2026👍👍👍👍👍
audricia20/01/2026everything was perfect!!
Siti20/12/2025tiada sup
Cattal04/12/2025sedap.pembungkusan bgs..👍
Betty20/06/2026packaging need to improve.
Miss10/06/2026The food missing the rainbow delights tiberrr. Yg lain ok sedap. 👍🏻
Dayang28/09/2025nyaman tp sekda sup kmkorang dpt, order 4 igek tp semua sekda sup, dlm gambar mcm ada sup🥲🥲
ain12/05/2026sup tumpah, x ikat betol2
Aien23/02/2026Add on nasi extra & dah payment tapi nasi ya sikda.
Sansan04/02/2026The chicken rice is good but you can do better on the wantan. its not crispy and some of them wasn't fully cooked.
noni21/08/2026Curry laksa... Kcg pjg ada rosak kat hujung... Tak sedap sori ya..
Ummi21/12/2025Nasik terlalu lembut. Dh mcm nasik baby
Izzuddin16/07/2026oder tofu tp tak da stok dari awal lg. kalau dah tahu tak da stok tak payah buka menu tu. last2 tukar dengan fishball sup yang tah apa2. harga x kena dengan dengan benda yang ditukar.
iqa02/11/2025forgot the soup
Stephanie23/05/2026Minta ayam roasted, tapi dapat steam ? So disappointed. Next time please check what customer wants before you hand it to rider.
Bryan21/01/2026Request sudu tapi tak bagi. Nak mkan pakai tangan dah satu hal xde tempat cuci tangan, aku ni dah lah kerja site. Basic kot bila org tapau selit lah sudu sekali
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0021:30