rider-banner-icon
     
  • 甜点

Fun Hut (Summer Mall)

关闭
评分为 5 星,满分 5 星。共 3000+ 则评论
G 2, The Summer Shopping Mall, Jalan Dato Mohammad Musa, 94300 Kota Samarahan, Sarawak
Iman2026/8/5Thank you for the meal.
Zara2026/7/21THANKS!!!!!!
Iman2026/6/29Thank you for the meal.
MYZ2026/6/19Always order sini sbb puas hati dgn servis dan sedap 🤭
Anna2026/6/13Good Services and Good Foods
Iman2026/6/8Thank you for the meal
Syazwanny2025/10/19Semua sedap.. mungkin akan repeat pada masa akan datang💕
Amylea2026/4/30sedap tapi packaging untuk sweet corn mungkin sik ngam or penutup sik berapa ttup ,and menyebabkan tumpah setengah dlm plastic hm ...
Ika2026/4/23okay, cuma popcorn chicken mcm kurang masak di dalam huhu
Fyn2025/10/10first time kaya ball dpt sejuk waffle panas
Jenifer2026/4/13Sorry to say.. Waffle dh lembik berminyak.. Chix n fries not worth for the price
Rolland2026/4/3Where’s my straw bro
syafiqah2026/2/11tak sesedap duluu
winnie2026/1/11kaya ball not fresh made and kurang inti, waffle is fine but not crunchy
Atikah2025/10/12so sorry utk review,,dapat yg kurang manis sweet corn order kali tok,aek nya pun sikit..rm1 bah beza dgn yg biasa..waffle mtk 2 bhgian rasa,tapi dicampurkan juak..
Gary2025/10/8Too salty
RJ2026/5/3not really worth it.
Mahirah2025/9/9the order is all in order but disappointed all the food is already cold. its like the waffles has been done so early. i especting it warm atleast. the corn in cup is not fresh.
Wa2025/11/26Ayam kerassssssss!!!!!!! Before this i buy the chicken, sedap. But today, its too hard to chew. Even nak gigit pun sik dapattttttttt. Cheese sikda rasa cheese pun. Sebelum tok ok jak rasa cheese nya
Hanis2026/6/11waffle lembik and flavour nya x berbaloi sikit jk
Saidah2026/6/3Please improve yours packaging jagung tumpah kena waffle
leo2026/5/1i choose chocolate and milk as filling for the waffle but i got choc and peanut butter, i got peanut allergic 😭
Clem2026/4/27awful cappuccino sorbet - I might as well be drinking sugar water
Wentie2026/3/13Serbuk spicy x rata. Bungkus pake kertas nipis. Melekat2 kertas kat isik ayam. Kosong star untuk kede tok.
Kallia2026/1/15Makin keras popcorn chicken...
Flavia2025/10/21Tolong la pack elok2. Waffle dah basah lencun dgn air sweet corn. Aduhh ☹
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:1521:30