rider-banner-icon
     
  • 亚洲
  • 马来西亚
  • Halal

The Chicken Rice Shop (The Summer Shopping Center)

关闭
评分为 5 星,满分 5 星。共 500+ 则评论
Lot G39-41, 84-86, Summer Mall,Lot7455, Block1,Jalan Datuk Mohammad Musa,94300 Kota Samarahan, Sarawak
JUSTIN2026/9/1Good
Zulhusni2026/8/30Paduu
Ari2026/8/23sedap, harga berbaloi dengan portion
Eltana2026/8/16All perfect and yummy.
Zulhusni2026/8/15Cun semua
Arilen2026/7/27sedap dan portion berbaboi dengan harga. takdapat share photo sebab dah habis makan, licin dah tapau.
Azarumerah2026/7/15Sedap
Justin2026/7/2Good
Mohd2026/6/28packaging need improvement
Awg2026/5/26very good
Jaarah2026/3/13👍👍👍👍👍🥰🥰🥰🥰🥰
Fahmi2026/2/18Thanks, my specific request was fulfilled. I'm so happy and full now. NyumNyum
Suffia2026/2/18delicious
Levina2026/2/9nasi lembut,Ayam pun lembut,sedap sangat,harus dicuba
Jaarah2026/1/23👍👍👍👍👍
audricia2026/1/20everything was perfect!!
Siti2025/12/20tiada sup
Cattal2025/12/4sedap.pembungkusan bgs..👍
Betty2026/6/20packaging need to improve.
Miss2026/6/10The food missing the rainbow delights tiberrr. Yg lain ok sedap. 👍🏻
Dayang2025/9/28nyaman tp sekda sup kmkorang dpt, order 4 igek tp semua sekda sup, dlm gambar mcm ada sup🥲🥲
ain2026/5/12sup tumpah, x ikat betol2
Aien2026/2/23Add on nasi extra & dah payment tapi nasi ya sikda.
Sansan2026/2/4The chicken rice is good but you can do better on the wantan. its not crispy and some of them wasn't fully cooked.
noni2026/8/21Curry laksa... Kcg pjg ada rosak kat hujung... Tak sedap sori ya..
Ummi2025/12/21Nasik terlalu lembut. Dh mcm nasik baby
Izzuddin2026/7/16oder tofu tp tak da stok dari awal lg. kalau dah tahu tak da stok tak payah buka menu tu. last2 tukar dengan fishball sup yang tah apa2. harga x kena dengan dengan benda yang ditukar.
iqa2025/11/2forgot the soup
Stephanie2026/5/23Minta ayam roasted, tapi dapat steam ? So disappointed. Next time please check what customer wants before you hand it to rider.
Bryan2026/1/21Request sudu tapi tak bagi. Nak mkan pakai tangan dah satu hal xde tempat cuci tangan, aku ni dah lah kerja site. Basic kot bila org tapau selit lah sudu sekali
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0021:30