rider-banner-icon
     
  • Asian
  • Nasi Goreng

RZ Masakan Panas & Yong Tau Foo Kak Long Wati

Rating 4.9 out of 5 stars, 500+ reviews
No113, Jalan CU2 Taman Chembong Utama 71300 rembau n9
Subra19/08/2026good servis
Rosli13/07/2026Terbaikkkkkk n cepat sampai makanan pun sedap ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Wati17/06/2026sangat best thank you so much
Ahmad14/06/2026all good
Azizie24/05/2026makanan sedap. perhantaran cepat.. terbaik
Adleena19/05/2026omg sedappp sangattt.dapat panasโ€ lurveeee
nurfadhilah27/04/2026-
Sharlyza20/04/2026sedap..
Ana20/04/2026sedapp
Nur25/02/2026Tk dpt ap yg diorder .. saya student bazir la duit saya habis mcmtu je
Muhd11/12/2025nasi goreng padu berbaloi . terima kasih .
azri26/11/2025so good delicious o
Izzah14/07/2026 nasi goreng banyak
Nurhanna04/11/20252x dh order.. sdp padprik nye โค๏ธ hrp kekal kualiti
Muhd21/09/2025mantap
Khairulanuar20/09/2025terima kasih atas minumannya
Zawawi07/02/2026Saya order minuman Teh Ais kemungkinan tukang bancuh air mungkin orang indonesia sebab dekat sana Teh Ais umpama Teh 0 ais di malaysia . Pastikan kena tulis Teh Ais susu untuk tukang bancuh faham.
Komalah18/07/2026Ok
Bahiyah26/11/2025harap lepasni bole diperbaiki
Fatimah26/06/2026order nasi goreng tomyam tapi bau tomyam pun takde T.T rasa macam nasi goreng cina , maybe salah hantar order
Farrah01/11/2025order air epal asam boi tapi dapatnya takde asam ๐Ÿ˜ฎโ€๐Ÿ’จ sup daging banyak minyak
nurul25/04/2026terung xdapat rm 6
Fatin19/07/2026punye LA kite tulis x nak pedas UTK kanak2 .x reti baca ke ape x tau LA..yg smpai2..pedas Melaha cili api.budak nk mkn MCM mne .haish.
Nur28/11/2025tomyam masam sangt .. selalu mkn kuah hbis .ni kuah tk bole nk hirup sgt .. masam .. mkn isi je.. isi dlm pon bole dikira . tk brbaloi dgn hrga .. moga ada penambah baik lepas ni
Arieynn04/06/2026sangat tidak memuaskn...
Adamz04/06/2026nasi tawar. takde rasa tapi 10.00RM
Aleya01/09/2025jus apel dia tak tapis T-T nasi goreng dia pun kurang
Ayu02/11/2025tak sedap,nasi goreng tawar tak de rasa,mintak pedas tak pedas langsung,tengok rupa nasi pun tak menyelerakan,memang tak kan repeat order dekat kedai ni๐Ÿคข๐Ÿ‘Ž๐Ÿป๐Ÿ‘Ž๐Ÿป๐Ÿ‘Ž๐Ÿป
Hana09/10/2025Telur mata knp x bg.., byk kali dh kedai ni cuai.., org mntk kn.. N org dh byr.. Lama2 panas la aku,
Rahfidah18/09/2025order sup daging tapi campur daging dengan ayam
Monday11:0024:00
Tuesday,Thursday,Friday11:0023:00
Wednesday10:0023:00
Saturday09:0023:00
Sunday09:0024:00