rider-banner-icon
     
  • Asian
  • Thai
  • Seafood
  • Beverages
  • Chicken

SELERA TOK AYAH

CLOSED
Rating 5 out of 5 stars, 100+ reviews
43, Jalan Vista Valley 3, Vista Valley, 43500 Semenyih, Selangor, Malaysia
CLI27/08/2026sedapppp
Saifuddin14/05/2026Sedap & berbaloi dengan harga untuk Nasi Ayam Penyet. Recommended!
Zakiah18/06/2026Rasa sedap tapi ayam sejuk…kalau ayam masih panas lagi sedap
Wati10/05/2026Mmg sedap.roti canai plg sedap sepanjang sy order via food panda.wajib repeat!
Amy07/05/2026the food is delicious but the sambal for pecel leleh is too spicy!!!! pls reduce spicy......but overall is good and recommended..tq
Azwana20/04/2026Pecel lele sedap sgt. ini kali ke 4 order di kedai ini.
nik01/04/2026nak ayam peha atau tightt tapi dapatt isii :(( dah habis kott sokayy sambal sedap hehe !
Mei17/01/2026tq .. sedap
Febri22/01/2026thank you sangat untuk kedai tok ayah.... 🥰🥰🥰semoga murah rezeki, lancar dan bejaya... amiinnn. Terima kasih
Sh12/01/2026Tolong beli ayam penyet sini!!!!! Sambal sedap gilaaaaaa!!!! 😭😭😭 terima kasih buat sambal penyet sedap!
Vhijay21/12/2025Nice taste
Julie03/12/2025hati ayam goreng berlada, gulai lemak labu rasa ok cuma gulai kawah daging je rasa manis takle nak telan. ikan keli goreng rasa ok cuma saiz kecik.
Syazreena09/11/2025Nescafe ais mmg terbaikkkk dan sedap..Sy jarang order nescafe ais sbb tkut nnti smpi dah tawar or x kaw..Tp yg ni mmg sedap..Tahniah pd tukang buat air,bikin sy tersnyum hari ni..U make my day today!!
Alisya18/10/2025Terbaekkk 👍👍👍👍👍✨✨✨✨✨
Ijol09/10/2025tq
Alisya05/10/2025The best.. as always 🌟🌟🌟🌟🌟👍👍👍👍👍
Nurul07/02/2026portion byk. sedap
Aida03/09/2026sayur bayam terlampau lembik, x rasa menikmati, ikan pun tidak berapa garing, Terima kasih
CLI17/08/2026canai sambal SEDAP. I like nasi goreng ikan masin Pon boleh tahan.
Cek17/06/2026nasik goreng hari ni x seperti sblm ni... huhu
Niawuze26/12/2025boleh laa.. sedap
tun01/06/2026Paru tak dapat . Ini kali ke 2 order dekat sini mesti ada yang tak cukup !!!!!!! TAKE NOTE IYAA KEPADA OWNER KEDAI TOLONG SURUH PEKERJA ALERTS SIKIT !!!! ORANG BAYAR BUKAN TAK BAYAR !!!!!!
BadrulHisyam23/05/2026order 2 set nasi ayam penyet tapi dapat 1 je. Ruginya bayar. Tolong double cek order sebelum deliver, please
Nathan06/02/2026makanan sejuk cam keluar dari peti ais.. masakan semalam ke?...mee xorder tapi dia htr....ikan saya minta masak kicap tauhu...ni hari masak sambal.....menyesal order kedai ni.
Maria26/11/2025Kenapa lauk gulai kawah tak dapat daging ya?? kenapa kuah saja ya??
Afina13/10/2025Tulis ayam kfc bagi ayam rempah , nasi mcm nasi putih je
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Saturday,Sunday07:0022:00