rider-banner-icon
     
  • Asia
  • Thai
  • Malaysia
  • Tom Yum

Kak Wan Tom Yam

Rating 4.9 daripada 5 bintang, 1000+ ulasan
LORONG HJ HUSSEIN 1,CHOW KIT (BERSEBELAHAN HOTEL 28) BELAKANG BAITULMAL 50300 KUALA LUMPUR
Botak6/9/2026ok cun
Melon5/9/2026sedap dan banyak portion
lida4/9/2026nasi goreng blh mkn 3 org..walaupun byk rasa biasa2 je....n.goreng ayam kecil dooh..
hanun30/8/2026MasyaAllah, nasi yg kami order semuanya sedap. portion sgt² byk. Alhamdulillah, puas hati sgt². Harga sgt mampu milik di tengah kotaraya. terima kasih. keep it up, semoga Allah murahkan rezeki.
Norsyazeela29/8/2026bnyk giler nasik.. 💛 cuma ptut 2 telo mata tp dapat 1.. its ok✌️
Kay23/7/2026sedap...tq
Ghayathry16/7/2026portion sangat besar boleh mkn 2 org.
Norfaziana7/7/2026nasi bnyakkk gilaaa
Nur29/5/2026makan sedap giler... berbaloi...
Mas17/6/2026Sup daging sangat sedap dan teh ais
Shahira4/5/2026sngt sedp nasi goreng biase hehhe terima kaki
Muhammad5/6/2026sedap
Siti29/5/2026Terima kasih bagi free sup kosong dan sambal belacan. NG USA sedap sangat!
Husna20/5/2026Sedap gile nasi goreng USA... Thank you seller.. Portion pon puas hati
NICE2/9/2026RASA 7.5/10 PORTION 10/10 B40 nk jimat2 blh order kedai ni satu mknn blh share 2 org semoga owner slalu dimurahkn rezeki dan dipermudahkn urusan …
Assyidah27/8/2026air milo xdapat
Norfaziana7/8/2026akakk, sy ckp jujur. makanann sangat sedapp tapi tolongg improver nasi goreng jee. 2 kali sy beli , mcm makan bubur nasi taw😭😭😭lembik . tapi masakann memang sedap!!!
Myra1/8/2026Nasi goreng semua sedap, cuma order nasi goreng ayam tapi tak dapat ayam
Pilot1/8/2026ayam terlalu kecil
Rizul12/11/2025biasa order kat kedai Kak Wan ni....sedap dan berpuas hati
AZRIZAL2/11/2025sedap nasi banyak,cuma portion daging sikit okla tapi ada sambal belacan
Nara15/9/2025Alhamdulillah sedapnyaa... Portion besar.. Dapat panas2 lagi.. Puas hati sangat! Terima kasih masak sedap2..
Rabiatul11/9/2025portion banyak
rasina5/12/2025Tomyam ceroi & pedas bagi saya yang alah pedas
Nur9/7/2026nasi lembik
Siti23/10/2025saya order air teh o limau tapi yg sampai teh o je..utk mknan semua ok la.
Noor6/5/2026rasa penambah perasa yg terlebih pada nasi goreng & daging masak merah. daging agak liat... kuah masak merah kurang rasa pedas atau manis.. biasa2 sahaja
nur8/9/2025potion besar..sayangnya dapat masinnnn sngtt smpai xleh makn..
Noor27/4/2026not much ingredients
Hanisah25/12/2025Rasa makanan dah kurang daripada sebelum nie. sorry
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday17:0024:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0005:00