rider-banner-icon
     
  • Beverages

Ija aisyah cafe

CLOSED
Rating 5 out of 5 stars, 500+ reviews
Masjid Bandaraya Kota Kinabalu, Jalan Pasir Lot 23, 88450Kota Kinabalu, Kota Kinabalu, Malaysia
Mir03/08/2026sedap & banyak.. puas hati saya.. mantap😍
fitri21/07/2026order 2 kali sdh d sini , servis mmg laju makanan pun sangat sedap
abd04/06/2026sedap dan berkualiti
Aieza15/05/2026makanan semua sedap minuman juga, memang repeat order sebab portion banyak🤩
Nurul09/05/2026sedap mengikut pesanan pelanggan, terbaik. kuantiti nasi ayam & extra sayur banyak. memuaskan 👍🏻
Sulaiman07/01/2026first time order sini . makanan di masak dan disediakan seperti yang di minta . kita minta pedas dia bagi pedas . kita minta asing kuah dia bagi asing kuah . portion banyak . makanan sedap dan padu
Ain15/12/2025Kedai memanggg terbaikkk , guysss mari beli snii dijaminnn mantapp
AZLYN20/05/2026mkn kat ija aisyah cafe ni dgn kwn dari study zaman covid lgi smpai skrng smua dah krja dlu portion kuey teow sngt bnyk udang pun smpai 4 1 telur mata tpi skrng mngkin dh jimat hrga pun msi maintain
Jevilin04/02/2026abc n nasi pnyet sdapp just untuk char kuey teow agak mengecewakan sbb kurang rasa
Fazira14/01/2026Dulu selalu order sini tapi makin lama mcm kurenggg sdh rasa dia. Dulu sedap skrg biasa ja. Contohnya dulu laksa kuah pekat, mee tebal. Skrg mee agak nipis and kuah nda sepekat dulu.
Yana08/08/2026sepatut tu char kueh tiaw kasih asing kuah dia tapi kena campur pula..sama nasi goreng pataya dia xda rasa macam nasi goreng sayur saja..hampeh!!!!
Aqdam08/07/2026nasi udang butter creamy d oder tp udg butter kering plk kena bg bukan yg creamy
Natasha06/07/2026sambal pandai tukar2
Shere14/04/2026Makanan smpi kuah tiada sdh..rasa dia mcm makan char kuey teow kering jaa..next time boleh try asingkan mee dan kuah
farah05/12/2025punya sikit ayam dia🥲
Shah22/06/2026Kita minta pedas tdk d bagi
Emma18/04/2026Tomyam tawar
Prenny02/09/2026Ayam butter atau ayam telur ? Bad . Sup kosong pn xda sdap . Never repeat!
Leng29/08/2026Sya repeat order sbb first time order minggu lalu sedap betul, but second time order, telur fully cooked, pastu cili bnyk betul🥲
Pychan13/11/2025ayam tiada mcm mna kh tu ??? sya mo mkn mcm mna
Ann21/07/2026Semua tawar, nasi goreng tu masih bketul lagi maggi ckup rasanya. Ayam goreng tawar, sambal tawar pahit lg. 🤣 sama juga butter basah dia dari kuah ke ayam tawar. Sorry tp cancel kdai ni
Sarinah08/05/2026Nasi lalap tpi tiada sambal ? apalaitu
Angelica16/03/2026Order nasi goreng tomyam, tapi dpat nasi goreng biasa hmmmm
Zul10/03/2026ikan masin buruk
Ayin05/11/2025order nasi ayam berlado ayamnya hilang ..
Wednesday,Thursday,Friday,Saturday09:0020:00