rider-banner-icon
     
  • Asian
  • Malaysian
  • Nasi Goreng

NASI AYAM LEGEND BATU 9

CLOSED
Rating 5 out of 5 stars, 1000+ reviews
Lot 119, Jalan Bunga Raya 2a, Kampung Sungai Raya, Batu 9, 43200 Kajang, Selangor
Ainna28/08/2026Sedapppppppp sangattt nasi gorenggg hailammm niee. Macehh masak sedap sedap☺️
Noor24/08/2026sedap. portion banyak. terima kasih
Azlina16/07/2026sedap
Azizah29/06/2026Nasi Ayam sedap rasanya
AL16/06/2026rasa sama seperti dulu2 sedap
Ainna21/05/2026Makanan sedappp
Fawwaz05/05/2026Boleh laaa wat ghaso ghaso
noormala16/04/2026Ok good
Ross03/04/2026bagus
Tasyaa07/01/2026sedap dooh banyak Kali da oder
Noor19/12/2025alhamdulilah nasi goreng daging sangat² menepati citarasa saya....rider pun ok
Aslianah07/11/2025nasi goreng ayam sini sedap
Daisy22/06/2026Ayam
Muhammad24/09/2025Okay
Nur25/10/2025kuah mee bandung tawar .. bau dh sedp hmm🥲
AL02/10/2025rasa sedap mcm dulu2
Nadia26/09/2025paling sedapppp
Shida19/08/2026air rasa cili
Hawa11/12/2025Kuey teow dia sgt sedap, saya recommend this shop. Tetapi, diorg punge kueow teow sikit, tolong fill the bekas sepenuhnya, baru berbaloi dgn harga
Amnah29/07/2026order nasi goreng ayam tapi dpt nasi goreng kosong dan sup sj.dh byk kali order tp kali ni xok.hrp seller lebih teliti dgn order agar tiada kesilapan lg.
Sya11/07/2026nasi ayam tak ada sambal, kicap dgn sup
Ainna26/06/2026Takde tomato
Azlina09/04/2026hari ni nasi goreng ayam, nasi lembik n masin. ( selalu beli ok ) . biasa ikut arahan . hr ni tak bc sangat kot minta goreng sekali nasi n ayam
KAYU24/01/2026Mantap
hasan13/07/2026Mihun sup saya mintak sambal kicap, tapi x dapat. Susah nak telan sbb x xde rasa langsung. Lai Che Kang hanya ada selasih dan agar2. Xde kacang atau benda lain.
perina15/06/2026Nasi rasa hapak sikit
Gracy13/11/2025I requested No egg. Vegetarian. But the kuey teow is cook with egg and meat. how to eat?
SuHaini25/10/2025order nasi aym dgn teh ais..tp nsi aym je dpt..teh ais x dok tp dh byar
Lee20/09/2025Milo ais mana wang sudah bayar tak bagi barang boleh ke.
Noor19/09/2025semalam order anak kata dpt nasi je... 2 air tak terima
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday11:0019:30
Friday,Saturday11:0019:15