rider-banner-icon
     
  • Asian
  • Malaysian

Nazir Cafeteria

Rating 5 out of 5 stars, 5000+ reviews
NO 1.03 ANNEX SUNSHINE SQUARE JALAN MAHSURI BAYAN BARU 11900 PENANG
Noorizah25/08/2026Alhamdulillah terima dengan baik. Makanan masih panas. semua sedap. Rider pun 👍
Fatin19/08/2026Nasi ayam sedap sangat2😍❤️❤️❤️❤️
Md09/08/2026excellent food
Muzhirah28/07/2026good
Norshahida13/07/2026Sedap
Puan03/06/2026sedap ja mcm sllu. cuma kalau nk tahan basi better asingkan timun☺️
Muzhirah25/08/2026good
Puteri30/12/2025Hrtu penah order nasik aym lembik yakmat tpi skrg oky nice alhamdulillah dh improve, soto ttap pemenangnya hehe goodjob !
Rosli29/11/2025Sedap mcm selalu..
Azizah16/11/2025So far so good. The taste so good & worth it. Thank you
Hazri07/05/2026Nasi ayam dlu kat komtar lagi sedap dri sekarang
Hazri07/05/2026Koeyteow rasa masam
Kak29/01/2026Koteow keras sikit & sup agak masin sikit. yang lain ok👍
Mar20/01/2026Bihun sup, sup nya masin sgt😬
Haslita20/01/2026harap blh improve pakaging air..dpt air pecah
Syahirah03/01/2026nasi ayam sedap cuma nasi lembik. mee udang kuah masin. maaf cakap
Azlina05/07/2026nasi dan ayam semakin kurang.sup pulak masin bedengung..adoilah apa dh jadi Nazir oiii...
Ainaa04/07/2026Nasi tak masak
Azlina20/10/2025Adakah Nazir Cafeteria sedang menuju ker arah kejatuhan?? Ari ni dpt nasi keras pulak.
Azlina27/09/2025Selalu bli nasi ayam ok jer.Tp kali bli bau hangit pulak.
HusNani14/02/2026Oder bihun sup...sup masin laaa haaii....nasi ayam ok laa...
Aufa28/11/2025Air bocor
Azlina11/10/2025yg masak nasi ni x daq deria bau ka? aya buka packaging nasi trus bau hanyit☹️.Dh 2x jd mcm ni
nursyafila07/01/2026Sup terlalu masin, xboleh nak mkn..
Shah14/08/2026ada satu bungkus dapat tulang saja,isi sikit saja
Rozita07/11/2025kuey teow dah keras mcm kena angin kuah pun x panas. suam2 kuku ja baru sampai kena panaskan blk kuah tu
Fatihah12/06/2026nasi grg terlalu masinnn.lain kali try la dlu rasa ok ka x
Fatihah12/06/2026oder nasi grg ayam terlalu masin nasi grg 😥 lain kali rasa laa dlu skit .
Ameera13/09/2025Kuah cabai ka kicap ka xtau mcm bau2 basi bila makan dgn nasi.. hmm
Monday,Tuesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:4520:45