rider-banner-icon
     
  • Asian
  • Malaysian
  • Chicken Rice

Nasi Ayam Warisan Nilai (Dataran Universiti)

Rating 5 out of 5 stars, 100+ reviews
No 41, Jalan Ilmu 3, Dataran Putra Nilai, 71800, Nilai, Negeri Sembilan
Stef11/08/2026Terbaik👍👍
Stef09/08/2026Terbaik👍 recoment sangat
LiYana09/08/2026sedap betul boleh repeat 🔁 lagi..
Jefri08/08/2026sedap
Naajwaa29/07/2026sedap
Ariana26/07/2026pekerja sangat sporting yee, layan je request kita hehe, siap bagi 3 jenis air free ngan nasi banyakk, lurveeee. next time nak makan lagi sebab harga pon nice dengan portion
syasya06/05/2026Sedap snagat! Hari hari order! Ayam besar! Portion banyak! Staff semua baik! Takde red flag langsung! Feedback jujur ye. Tipu dosa masuk api neraka.
syasya06/05/2026Order lagi! Setiap hari order! Sedappp dooh! Staff baik sangat! Layan kerenah nak thigh je incase ada. Kalau takde dia call. Semoga traffic light sentiasa hijau and charge phone selalu on. Yihh sedap
Nur17/07/2026beli kat sni guys tk kdekut langsung nk rate 10/10000 , btw sapa buat ni trimakasih banyakk sbb lyn karenah mintk sup,kicap,smbal lebih mmg bgi lebih , bole mkn sminggu & rp kitorng pnya req dkt resit
Syarifah18/05/2026sedappp. air pun bestt menarikk. portion mmng mengeyangkann dn pling penting hrga affordable
Amie07/05/2026sedap ! sampai pun panas2. TQ follow request.
syasya06/05/2026Hye ye saya lagi! Saya la order hari hari! Tolong beli kome! Sedap murah besar ayam crispy juicy mak lurve nyah! Air jagung on topppppppp!
nurul12/06/2026sedap sangattt!!!!
Okld01/06/2026Boleh repeat order lg...tq seller !
azizul30/05/2026harap pembungkusan air di naik taraf. dapat 4 air percuma. air tumpah..tak pasti silap mana.
Amsyar09/05/2026saya sedih sampai ii takde pun dressing daun sup or bawang, and bila tkde tu srs tk rase feel makan bubur dah, dalam gambar lain tapi i received lain😔, + air dapat percuma bungkusan ok
Norasikin23/04/2026air tutup tak ketat, tumpah..
Shahila02/09/2026Nasi ayam dapat, tapi sup takde. Nasi ayam tanpa sup terus jadi x feel nak makan.
AMIRA26/05/2026nasi keras, mcm xbpe masak
CikAten02/08/2026Penat tau tulis request nk ayam crispy peha tp Di baginya isi.. Kesian anak aku ni hah nk mkan.. Budak2 mana nk reti mkn bhgian lain.. Hmmmm
Lieana28/06/2026Ahhh nak bagi anak makan, kuah sup takda 😢
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:30