rider-banner-icon
     
  • Asian
  • Malaysian
  • Halal Resto
  • Chicken Rice
  • Halal

The Chicken Rice Shop (Plaza Shah Alam)

Rating 5 out of 5 stars, 3000+ reviews
Lot no. LB-1B, Lower Ground Floor, Plaza Shah Alam 2, Jalan Tengku Ampuan Zabedah, Seksyen 9
Norizan18/08/2026terima kasih. pantas dan memuaskan
Noraliza16/08/2026always luv CRS meal. fantastic packaging and safe from spills.
Zhila18/06/2026very nice on packaging !!
Nor05/04/2026terima kasih. semua ok 😊
Hanis05/02/2026I asked for extra chilli and dorang bagi lebih dari apa i nak. Thank you staff tcrs. This literally made my day. Love you! ❤
Johana10/01/2026really nice
Harshini25/11/2025everything was okay but the fruit rojak was too little bit I can't even digest for that price they giving this much of fruits. very disappointed.
Muhammad20/11/2025good packaging and awesome👍
Junaidah08/09/2025i prefer eating in as we can ask for extra chillis
Khairul17/11/2025I pay for tight but ddnt received tight
Syifa11/01/2026mintak sambal halia lebih tp bila sampai xde pon sambal halia
Amellia07/01/2026Bayar tambah utk bhgian peha tp bagi isi jugak emmm
eizan27/07/2026saya order roast tapi dapat ayam steamed 😞😞😞.. mintak bahagian thigh tapi dapat bahagian kepak😭... terima kasih
Noradli13/10/2025Kedai dapat Ginger. bila minta sini tak dapat, portion ayam lagu kecik dari kedai. tak fair. order Harini tak konsisten dengan prestasi sebelum.
Walawei05/10/2025cili tu kecik sgt bekas dia..
MUHAMMAD21/05/2026mkanan xlengkap, xde soup, zde chili kicap halia.. so disappointed
Nur07/04/2026forgot my main dish 😞
ain21/02/2026air tak dapat
Suhaini26/12/2025Ordered Hainanese Steam chicken but was given the roasted chicken. Why???
Ezlina22/12/20251 missing order, 2 of the orders were mixed up
Adilah14/07/2026Ordered 3 nasi tpi dpt 1 je sup
Shahsuzaily04/07/2026Tidak sesuai pesanan!!!!!
Are10/04/2026Next time bila org order drumstick bagi DRUMSTICK!!!BUKAN NYA ISI !!!kerja tu kena alert ,baca dan jujur !!!
Muhammad05/03/2026Makanan tk cukup sampai
Haryanti04/03/2026no soup
shah27/02/2026Pai xdapat..sup xdapat..mana ada orang makan nasi ayam tanpa sup
Luqman04/01/2026ayam tak masak
Aminah01/11/2025harga x jauh beza dengn yg ade nasi..mahal..ko silap tekan je dapat xde nasi..harga lebih kurang je..terkena aku..terpakse msk nasi..kot la dapat portion ayam besar ke..ambil kesempatan dlm kesempitan
Faizal26/10/2025ordered Wantan Mee, but served yellow noodle instead. I should not paid for this
Muhamad27/09/2025Order lain dapat lain.. air pon tak dapat
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday10:0021:30
Saturday,Sunday00:0024:00