rider-banner-icon
     
  • Asian
  • Malaysian

Warung Orkes (Pontian)

Rating 4.9 out of 5 stars, 100+ reviews
3-G, Jalan Delima 12, Pontian Kecil, 82000 Pontian, Johor Darul Ta'zim
Sah29/08/2026Thanks 👍🏻 Tq
Sah04/07/2026Thanks 👍🏻 Tq
Baiti13/06/2026sos lain semua ok kecuali keju & sos cili rse pelik
Baiti13/06/2026perlu perbaiki rasa sos cili & cheese
Haza11/05/2026sedap.. boleh beli lagi..portion banyak..
Haza11/05/2026sentiasa akan repeat oder kat sini..sedap,murah, portion banyak.
Lan30/04/2026kuah sedap cuma sikit tapi so far okay je
Nashren20/04/2026semua sedap
Dhia12/03/2026dh tk tau da kali keberapa repeat... recommended gila weh..
Abby29/01/2026terbaik
Gloria25/02/2026Masakkan dia selalu fresh, good quality dan quantity
Gloria24/02/2026Terbaik
Fara22/01/2026Good
Haza29/08/2026sedap
Fazreen28/05/2026C.chop size XL, tp sos blackpaper dpt secoet je. Dari segi rasa ok not bad. Kena improve quantity biar padan dgn size yg dibeli ye
Smith31/08/2026too small
Amyra30/08/2026ayam nya kuramg garing kenyal
Farah15/12/2025Sedap je cuma keropok ni goreng la time minyak panas. Dh rupe keropok celup minyak. Yang lain lain ok je👍🏻
Nureen17/07/2026order air tapi tak dapattt 😭 makanan okay je
Bilal14/06/2026saya order nasi goreng orkes crispy chicken XL kenapa bagi lain?
Farah29/05/2026Biasa order spaghetti aglio olio kat sini sedap tapi harini terlalu pedas😅memang la spicy tapi jangan la terlalu pedas ye.
Zuraidah16/04/2026sambal kerang add on terlampau sikit sangat..tak kena dgn harga .. mengecewakan betul.. sy selalu beli nasi ayam penyet kat sini sedap..tp tula kerang sikit sgt 🥺 boleh tak lepas ni improve add on tu
Yuki30/04/2026差不多 雞扒份量也就一小塊。沒其他特別的
Norlizah12/08/2026Spagheti buttermilk creamy takde mention spicy tp dptnya pedas. Beli utk anak, tp tak di makan
Siti22/05/2026Kalau menu tak ada dlm kedai boleh kot buang dlm list tu sbb ni kali ke 3 nak beli tapi tak dpt2
Mohdsyukor18/02/2026tahu dia berminyak gila boleh perah tauuu minyak dia , ,sambal dia sikit tapi minyak dia banyak gila tapi sirap Bandung dia sedap
Nurazlina14/12/2025portion sikit tuk chicken grill
Fyqa22/06/2026Air saya tak dapat
Affiq28/05/2026kerang bukan takat liat je dah level keras nk gigit susah , ayam pulak kering mkn confirm boleh tercekik 🥲
Zairiz21/05/2026spageti sgt pedas.kalau pedas letak la spicy.beli untuk budak.langsung x boleh dimakan.frust
Monday,Friday13:3023:00
Tuesday,Wednesday,Saturday,Sunday13:0023:00
Thursday13:4523:00