rider-banner-icon
     
  • Asian
  • Malaysian
  • Nasi Kerabu

Restoran Senyum Sokmo

CLOSED
Rating 5 out of 5 stars, 5000+ reviews
No. 3,Jalan Kasuarina 4/KS 07, Bandar Botanik, 41200, Klang
Nurain26/08/2026Bnyk kali jgk beli. Selalu walk in. Ni first time order sini. Thank youuu seller sbb bagi tukar ayam. Portion nasi banyak and sedap mcm selalu.
Tasha25/08/2026Sedap!!!
Cahrina25/08/2026tadinya nak order nasi kerabu,tapi bila tenggok xde pulak dlm menu....sedih....tapi order lain menu pulak
Siti25/08/2026sedap sentiasa
Haslina19/08/2026saya suka Nasi Kerabu di sini..dah 2x oder..cepat abis, kul 11am dh order
Salmee25/07/2026nasi lemak sedap belaka ..nasi kerabu pun sodapp..tp cuma dia mcm cepat basi la kalo kite mkn lmbt..so kena mkn cepat la jgn tangguh mkn.
Fieyda18/07/2026sedappppp! tapi nsi kabu asyik sold out je 😭😭 feberett!!
CF13/07/2026sedap!
Rozita13/07/2026Saya minta cili lebih tapi tak ada.
Nor13/07/2026makananya sedap arga sungguh berpatutan ada rezeki bolh oder lg terbaikk tq seller
Ida09/07/2026Sedap 👍
Areyuu04/07/2026Nasi kerabu sedap and pedas dia saya suka i will repeat again soon☺️
Siti01/07/2026sedap macam biasa, makseh semua ❤️
Eiman27/06/2026nasi kerabu Dua banyak sedap dok hooo
Asiah26/06/2026Sedap semua ckp terima kasih
Nuru25/06/2026Sedap..
Siti21/06/2026nasi kerabu sedap, sambal pedas
Sinar16/06/2026nasi kerabu tak dapat keropok pun...😔 btw yang lain semua ok
June02/06/2026sedap mcm selalu..
Linda21/05/2026Nasi sekarang lembut ye
Rosliza17/05/2026oder nasi kerabu 2...satu ayam bakaq.. satu daging. bakaq... tapi sedih keduanya ayam😭😭😭yg lain betul3
Sharmina01/04/2026nasi kerabu sedap. dulu 2kli prnh beli tapi xpuas hti sbb prtma nasi kna tukr ke nasi puti , kedua semua kurang rsa.. ni kli baru berani beli lagi dan puas hati sangat ❤️
Sharifah07/05/2026alhamdulillah sedap
Yee05/05/2026The best! Seller gave me extra ulam as requested <3
Rosliza28/04/2026penghantaran cepat.... Alhamdulillah dah banyak kali Oder...kadang tu..walk in makan kat kedai...terbaik
June20/04/2026nasi kerabu sedap mcm biasa.. cuma spoil nye sebab dah request mintak asing sambal lada+budu tapi tetap campur dalam nasi.. harap lepas nih boleh follow request customer dgn baik..
Rohman20/04/2026Good 👍🏻
Wana11/04/2026Semua sedap tpi sambal tu terlebih letak smpai pedas ke telingaaa
Saf07/04/2026semua sedap👍
Sharmina07/04/2026Always my fav. ni kali mnta extra keropok pun di bagi. trima kasih banyakk. love sangat.
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0015:00