rider-banner-icon
     
  • Italian
  • Asian
  • Pasta

Tuah Cafe (Bangi)

CLOSED
Rating 5 out of 5 stars, 4000+ reviews
No20, Jalan 7/1c, Seksyen 7 Bandar Baru Bangi, Bangi
Nuur04/08/2026Makanan dia sangat sedap dan memenuhi citarasa saya ๐Ÿฅฐ Will order again next time ๐Ÿ˜˜๐Ÿ‘Œ๐Ÿป
Surihaty27/06/2026Okay laa.
Irra03/06/2026Favourite restaurant
Shahrul11/04/2026Makanan sedap cuma nak bagi pendapat sikit ..mcm spaghetti beef aglio olio kalau boleh pakai dgg slice jgn pakai dgg hancur sbb harga boleh tahan and tomato cherry ltk je 2biji ptong 2..ni pndapat je
Aisyah15/04/2026the fish and chip were so-so, doesn't reflect the prices, the creamy chutney pesto pasta doesn't tastechutney pesto, it just creamy with a dash of pesto it barely there..
Zuraidah30/09/2025food sedap.kuah diasingkan dgn pasta.terbaek.terima kasih kerana sudi dgr permintaan ibu mengandung nk cili potong.semoga bisnes semakin maju
Aishah28/09/2025spicy beef olio terbaik. fish and chips pon
Mohd27/07/2026too pricey & portion too small
Datin17/09/2025Very tasty pasta; but pasta sauce can be thicker.
Izwa11/10/2025semua food ordered sedap kecuali mixed grill dlm menu kata blackpepper sauce...tapi diberi sauce lain...
Nasser27/10/2025kedai ni...semua benda mahal !! order pon bkn aku yg nak makan....
AINI21/10/2025Saya order creamy tomyam dengan harga food panda rm31 tapi langsung tiada protein. Dalam gambar ade udang. Kesal sungguh ya
aliah22/09/2025Ayam keras and small portion for the price. Its not worth it.
Monday,Tuesday,Wednesday,Friday,Saturday,Sunday11:3023:45