rider-banner-icon
     
  • Asian

Restaurant Kapitan (Desa Alam)

CLOSED
Rating 5 out of 5 stars, 500+ reviews
2, Jalan Pegaga C U12/C, Jalan Pegaga C U12/C 2, 41070 Shah Alam, Shah Alam, Malaysia
M23/07/2026ngammm.. sedap
Fatin16/07/2026Sedappp..portion banyakkk..kuah campur pon sedappp
yasmin23/06/2026sedap :)
Aboi20/06/2026Banyak kali order sini,servis memang terbaik๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป
Ananthi18/05/2026they briyani awesome n garlic nan.nice
Ainol24/02/2026ok
Aboi11/02/2026Boleh tahan pedas dia
Muhammad09/01/2026Sedap padu
Alia15/11/2025mintak kuah asing pon dia bagi ayam tight pon bagi good good cuma ayam dia kecik sikit
Azalea30/10/2025good food for late might craving ahhahah
Khairul01/05/2026tak dapat sambal nasi lemak :( tapi nasib baik dapat ayam yang kita request.
nur27/03/2026Order bihun goreng pataya tp dpt nasi goreng pataya๐Ÿ˜ญ nasib sedap jeee
Muhd01/06/2026Overall keseluruhan memang sedap cuma my mistake sebab tak letak jangan pedas dan jangan letak kobis. So terlaksela asingkan cili hapi dgn kobis.
Hassan27/05/2026Kuah kedekut,
Aqila22/03/2026Nasi tak cukup masak. Masih rasa beras. Sotong goreng knyt lebih banyak sayur daripada sotong. Ikan kembung biasa saja.
Amelia19/04/2026Rasa ok tapi roti canai & tosai takde kuahhhhh ๐Ÿซ  nasi lemak ok
Nadiah14/12/2025saya mintak biriyani bukan nasi biasa๐Ÿฅน
EJOY13/06/2026Order Oren Ice Blended, Dapat Oren biasa... apo..
Mohamad04/07/2026nasi lemak tak dapat sambal , tak dapat straw air
Ratha28/06/2026received nasi goreng je. mana air coke. tak akan org makan with air. next time tengok lah btlยฒ order tu. buat penat je.
Devaki15/06/2026ayam sambal macam ayam Manis rasa ayam celur dalam gula manis tapi nasi biryani sedap dan wangi
EJOY13/06/2026Oder tak cukup... Order 3 menu pun boleh salah... bukan banyak pun
Syamil29/05/2026Lambat gila nak prepare, waste of time sangat sangat!
wawaa02/05/2026semua tak okay . air ceroi . kueyteow separuh masak . nasi ttibe takde Z
Naufal21/12/2025kuah mana? nak makan dengan apa? dah takde selera nk makan
Mia26/11/2025Tak sedap langsung kuah cair mcm air kosong tuang minyak
Qasrina20/11/2025dapat naan je tandoori tak ada