No.64 (Ground Floor) , Jalan Hang Kasturi, City Center, 50050 Kuala Lumpur Wilayah Persekutuan Kuala LumpurMegat21/05/2026terbaik
Mohd11/04/2026not bad food dan portion banyak
Mohamad14/01/2026portion semakin sikit, ayam makin kecil
Sarifudin07/01/2026mantap
fauziah20/12/2025sedap
Alice28/06/2026portion is good, rice is good, only thing the peri peri chicken is super bland and dry, but it’s okay! everything else makes up for it
fadzli16/10/2025sedap tapi nasi sikit x mcm beli kt kedai
renny02/03/2026today chicken not tasty as last time
shafinaz01/10/2025ayam chicken chop sedap tapi nasi biasa je nyah . sos peri2 pedas biasa . sos putih tu manis sangat takleh terimaa .
Ros10/09/2025selalu beli chicken royale, cumanya portion dah kurang tak berpadanan dengan harga.
MOHD07/09/2025Back in the days, they used to sell this in a pizza box size full of rice and large actual chicken chop. Now, they’re just like every other shop. Taste wise remains the same
Nur20/07/2026Order set biasa dlu dpt nasi
Noor18/10/2025Tak baca permintaan costumer
윌리06/10/2025Frequent customer for one year. Quality getting worse.
Muhammad16/05/2026dulu kalau beli set ni boleh la dapat 2 bhgian ayam chicken chop dgan 2 bhgian ayam bakar tpi sekarang chicken chop dpat 1 bhgian je. nugget pon dh xde. dpat fries dan wedges je. dh xberbaloi
fauziah08/09/2025tiada sos2 & tiada saladnya...selalu ada..
Nurul29/01/2026X dapat nugget pun black pepper sos x de yam satu je
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0022:30