rider-banner-icon
     
  • Chicken
  • Halal Resto
  • Fried Chicken
  • Halal
  • Menu Rahmah

Texas Chicken (Aman Central)

CLOSED
Rating 5 out of 5 stars, 4000+ reviews
No. 1-47 & 1-50, First Floor, Aman Central Mall, Darul Aman Highway Alor Star, Kedah Darul Aman Malaysia 05100
Siti29/08/2026Ayam besaq..👍👍
Ridzuan07/08/2026sedap makan xsampai 5 minit
farisya27/07/2026good & kind
Zamzamawi10/05/2026mantap
Harwazie09/03/2026dapat yang di request👍👍👍👍
An15/02/2026Flavor ni tak sedap rasa tomyum x pedas😵‍💫 tapi thanks sbb layan request saya 100%
Miza23/01/2026buying this because of HONEY BUTTER BISCUITS😍
Mohd16/01/2026sedap gila....
Nurul07/12/2025Sedap
Asraf06/12/2025makanan sedap 👍👍
Norshahirah21/11/2025Alhamdulillah sedap apa yg request mereka bagi☺️
Muslim09/11/2025antara Texas chicken yg ayam dia mmg sdap
Mohd14/10/2025Ok sedapppp.
Harwazie28/05/2026missing mashed potato today🤦‍♂️
Choon30/09/2025Makanan sedap
Ara30/03/2026why were the mexicana wraps tooo spicy than before???
Salman07/03/2026ayam mcm biasa besar n sedap tpi mintak thigh dpt bahagian lain
Afiq10/02/2026dahla lapaq dapat order salah pulak
zakiah28/07/2026Spicy tex supreme crunchy dan pedas. Saya suka tapi patty sebelah dlm nampak mcm x cukup masak. Fish burger tak sesuai dgn saya.
Hanim31/10/2025Semua sedap..tp sayang roti tiramisu campur sekali dgn ayam..habis melekat tiramisu dekat ayam..2x dh jadi cmni
Zamani09/06/2026Missing rice, and wrong sauce. Portions is OK.
adnin30/01/2026Tawar sikit haritu terlebih masin
Nur27/07/2026honey biscuit dgn fries tak dapat ! kecewanya hm :(
Intan04/12/2025saya minta paha 2 sayap 1 atas paha 2 .. dapat isi smpi 3 .. maaf nah sbb anak sya mkn bhgian yg sya request.. agak kecewa.. budak2 nk mkan
Aishah03/10/2025Ayam tak fresh, ada part yg rsa ok ada yg rasa pelik
Lucient05/05/2026they forgot my chocolate chip biscuit while I've already paid the money
safiya27/12/2025ckp dlm set ada mashed potatoes tp yg dpt coslow
Cikk20/12/2025Dhh tulis x nk sayur tpi bubuh jugk
Nur25/07/2026hari ni order takdapat air. 2 cup pulak tu.
nur15/11/2025saya dapat dada juga...tpi dh tulis noti x mai dada....
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:3021:45