rider-banner-icon
     
  • Asian

Bangsata Cafe 3 (Jalan Buah Duku)

Rating 4.9 out of 5 stars, 1000+ reviews
HTM Industrial Estate, 1st Floor, Block 3, Lot 6, Jalan Buah Duku 3C, Kolombong Inanam 88450, Kota Kinabalu Sabah.
Hailie24/06/2026sedap mcm selalu😋
Biara28/04/2026sedapp. tp mau hati² dgn sambal. mcm mau rosak suda
Hailie17/04/2026good as always! will definitely be a loyal customer for this place!
Hakim04/04/2026terbaik
Hanni15/03/2026puas hati dengan kualiti makanan nya semoga terus sukses🫰🏻🫰🏻
Juhairrline12/02/2026🥹tq makanan nya so delicious
Juhairrline05/02/2026I love this vibes mkn mknn d kg🥺 ni kedua kali repeat sd tq yg masak…bikin kasi hilang rindu mkn mknn kg
inchianazwa31/01/202610000/10 😍 mangga dia sedap and pedaszs , tq 🥰 , nnt repeat balikk
Rosde12/01/2026semua bagus
Sabahiah22/12/2025ampap sedap, mcm mama masak.. portion besar.. sesuai utk 6 org makan..semua sedap.. tqvm
yung14/12/2025tnkiuu gais, ayam besarr tpi kamu lupa letak sambal🥹 but sokey laa, tnkiuuu kamu 🙏🏻
NOR25/11/2025semua sedap.. recommended.
Miss14/11/2025Sedap lunas craving bumil
husin21/09/2025Nasi ayam geprek nya memang padu dan minta maaf jg ya masa order sikit lgi kmu mau tutup
Hakim15/09/2025Memang terbaik👍
mohd10/09/2025makanan sangat sedap
Charles08/09/2025ikan msak ngam, tp ayam masih merah
Fara05/04/2026kerabu mangga dlm plastik diikat mcm jual tepi jalan bknlah peraturan skrg kena isi bekas bertutup? Boleh charge pelanggan kalau perlu
Nina22/07/2026Putu ny keras🥲
Shedriezie10/11/2025nasi nya sedap, tak keras, mangga sedap cuma kurang pedas
Hamdan21/10/2025ayam besar cuma kena hiris sikit dan goren lama sikit. bahagian dalam masih ada mentah
Cornelia17/10/2025Please update your info on the Uji Rashid section. the info said with fragrant rice but arrived only the fish. tq
Nir02/05/2026I want latok why u give me agar agar dlm gambar latok
Azira26/04/2026nasi dan kopi o sedap tapi mangga nya sudah layu dan lama tidak layak utk di makan orang
RJ30/03/2026Sya ckp x mau sambal dia letak banyak2 pula ... alamak alert please dengan note makanan
Ondong14/02/2026why no spoon?
masni14/01/2026no sambal
Ms06/08/2026Order 1.54PM delivered 3.30PM…harap sambalnya sedap ya
Nong01/09/2026semua okay cuma tolong lebih perhatikan nota yang diletakkan customer ya..suda letak minta asing sambal..tapi kena campur jugaa
Alice12/01/2026mentah lagi ni ayam
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:00