rider-banner-icon
     
  • Soups

Johor Foodie by ZsL

CLOSED
Rating 5 out of 5 stars, 100+ reviews
Gerai No 5, Medan Selera Jalan Tun Ali, 75300
Iffa30/05/2026sedap.. dah lama tak makan at sini.... rasa tetap sama macam sebelum² ni🥰
Wani23/05/2026Bihun soto ayam sedap 🫰🏻
Julia28/03/2026Chicken feet soup my favourite. Had even tapau from the stall itself which is cheaper. Potato bergedil nice first time ordered. Secured packing no spills
Siti04/02/2026Mgndung kali ni soto kedai ni je i suka. Terbaikk. Seminggu mesti sekali dua order dri kedai ni
Siti29/01/2026Soto kat sini je sedap. Dh try bnyak kedai ni je yg repeat oder.
Nur18/11/2025Terbaikkkkkk Ya Allah rindu nak makan sup ni.Sedap MasyaAllah.Tq Seller
Ibtisyam10/07/2026kuah dah sedap tapi sikit sgt kuah nya..
Zur10/10/2025bihun laksa order 3..tp dpt bihun 2,mee kuning 1..kuah nya dpt 3..hmm
Roti30/07/2026Sekarang dah tukar owner ke.... Jauh betul rasa... Sebelum ni. Ok je.... Beli soto nasi impit ada bau sesuatu.... Dan dia punya masin.... Tak boleh cakap.... Lepas tu ada tambah sambal belacan... Samb
Tini29/04/2026ayam dlm soto ada part2 yg isinya rasa mcm ayam dah berbau.dulu pernah juga kena rasa yg sama .ni kali kedua pon rasa juga aym berbau bila mkn memang terasa sgt2.harab perbaiki lah ya .jujur ckp🙏
Daniel29/04/2026beli soto,dapat kuey teow sup
Nur10/04/2026saya pernah beli skali waktu tengah hari . Rasa semua okayy . Tetiba harini saya beli nk dekat pukul 8mlm . Dh ada rasa nk basi . Sebab die campur sayur semua dalam satu bekas .
Elisha21/01/2026dah la mahal. byr belas2 dpt 2 je ??? . firts n last . hahaha nyesal beli sini.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0019:00