rider-banner-icon
     
  • Asian
  • Chicken
  • Indonesian
  • Malaysian
  • Ayam Penyet

Ayam Gepuk Pak Gembus (Sendayan)

Rating 5 out of 5 stars, 100+ reviews
NO. 285-G, JALAN PUSAT DAGANGAN SENDAYAN 3/5 SENDAYAN MERCHANT SQUARE, BANDAR SRI SENDAYAN, SEREMBAN, 71950, NEGERI SEMBILAN
Syakirah19/07/2026memang terbaik....ikut cust nk ape...tk pernah mengecewakan lurvesssss doohhh
Sha12/07/2026Sedap
IRDINA08/06/2026Sedap mcm biasa! smlm baru pestime try, harini repeat lagi! sedap dooh!
Dick10/05/2026Seperti biasa 👍👍👍
Mohd24/02/2026ok stakat ini
sithra23/01/2026Very nice food and the delivery girl is so helpful and kind
afrina10/01/2026sedapppp
Siti13/06/2026mcm biasa sedap
Syakirah29/04/2026sedapp tpi ayam kering sikit
dhiya01/05/2026saya tk dpt air yng saya order😭
alyaa14/04/2026saya tak dapat kicap
afiq13/04/2026Ayam rasa macam hangus
KALAI03/03/2026The rice and sambal was ok . But sad the chicken looks like old one. Not cooked well
Laniesha26/02/2026didnt get my order right
Geral21/02/2026nasi okay ayam boleh la sambal not bad juga kbnyakn lalapan😂utk satay ingt kn satay dipangang rupanya digoreng satay ayam 😆utk air boleh walaupun tk bnyk yg tumpah🥹
Azlion10/01/2026kecewa order kobis goreng x ada.. dpt set biasa je..
Aleep21/05/2026kurang pedas💔💔kecewa
Sharifah15/05/2026kenapa dapat bumbu kacang dua dua… saya order sambal biasa add on lagi satu sambal biasa tapi dapat dua dua kacang , sambal takde. kobis pulak hangus sangat.
Syameira17/04/2026boleh cuba utk improve rasa makanan
Cahaya27/01/2026sambal tak dapat
Salmi19/01/2026Ayam warna gelap probably dah lama. Rasa minyak yg lama mcm minyak gamat🙂‍↕️ portio
Mohd13/07/2026Beli 1 set extra pedas, 1 set pedas & tambah 1 set sambal extra pedas. Tapi tiada 1 sambal untuk pedas. Bayaran kali ini kurang berbaloi. Tidak diperiksa dengan betul.
Nadzirah24/06/2026Tak dpt tempe + tauhu. Frust betul
alyaa23/04/2026dah remark cakap taknak kubis , tauhu , tempe , timun .. but still letak lagi .. yang tolong siapkan i punya ni baca ke tak remark ?
Aisyah07/03/2026paling problem aku rasa kedai ni order sambal lain bagi sambal lain. bagus kau tak payah letak choice sambal kat situ
Nuremila03/03/2026sambal biasa tk dpt.
Izhar05/02/2026Sambal extra dh bayar tapi takde …dh banyak kali kena mcm ni haihhh… dengan tempe rentungnya panas lak aku.
Dayang02/02/2026Order combo with drink tapi drink takda
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Sunday10:0021:15