rider-banner-icon
     
  • Asian
  • Chicken
  • Indonesian
  • Ayam Penyet
  • Ayam Gepuk

Ayam Gepuk Crispy (SEMBANG@JALAN SULTAN ISMAIL)

Rating 5 out of 5 stars, 100+ reviews
SEMBANG@JALAN SULTAN ISMAIL Jln Sultan Ismail, Kuala Lumpur, 50300 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur
Amelia16/07/2026The taste is similar to Indo ayam goreng/penyet. Very savory,well marinated,chicken’s tender, prob bc it’s fried when the order got in (not re-fry). Sambal ayam gepuk is spicy on Indo level. BEST!🔥
nur18/08/2026Always sedapp!! Thanks!
cik11/08/2026Sedappppp... banyak kali repeat dah.. Tq masak n menjual dgn ikhlasss ... ♥️🌸
Farah10/08/2026Good
NURUL05/07/2026Sedap. Memang crispy & kriukk byk. Kriuk tu pedas brempah gitu. Sambal pedas berapi
FaFa05/07/2026Sedappp. Dapat kriuk2. Ayam terasa masin dalam isinya even tak seberapa besar. Overall sedap. Boleh repeat
nur04/07/2026first time try and its good!! the portion also berbaloi dgn harga ayam besar nasi banyak tapi sambal gepuk mcm kureng sambal kacang. overall goood!
Liyana28/06/2026setiasa sedap
Khalil21/06/2026BEST ATAM GEPUK CRISPY!!! SO GOOOOOOOD, im outta words😭😭😭😭
cik17/06/2026SEDAP .. FRESH .. HARAP TUAN KEDAI MAINTAIN MACM NI N LEBIH BAIK LAGI... MAKANN OVERAL SEDAP ...
Nadia05/06/2026Ayam memang crispy dan sambal gepuk sedap. Kualiti makanan sangat konsisten dah order beberapa kali. Highly recommended
Wan01/06/2026Taste good
Farah16/05/2026Sangat sedap. Ayam crispy and sambal pun so nice. Not too spicy. Nasi dia pun sebutir2 love
amirul15/05/2026makanan nampak sedap.. recommended utk beli .. terbaik
Deenosha15/04/2026Paduuuuuu harap satu hari nanti boss ada banyak branch di seluruh dunia
mohd03/04/2026terbaik
Aza25/03/2026sedap sambal pedas for me kalau yang suka pedas should be OK
Deenosha09/02/2026Mantapppp
Nor04/01/2026Sedapp
Sarah05/01/2026okay tak expect sedapt gila. selalu lalu depan je, harini cam terdetik nak try. ok boleh repeat!!
Siti04/12/2025Sangat sedap dan puas hati.. sambal dia pedas tapi bila makan mcm tak pedas... haha.. mmg sedap! boleh repeat lagi!
Cythna22/11/2025I wsnt expctng this Ayam Gepuk to taste this good. Its rlly nice.Just make the chcken a bit crunchier &dont boil it for too long.bcs mine too soft , mushy & i could barely taste the txture of chicken.
Jayy15/11/2025Ayam gepuk sedap, sambal sedap. Kobis goreng terpaling sedap. Ayam crispy dan ada rasa rempah. Sedap family suka. Keep it up 👍. Jangan lalai and keep maintain the quality.
Aisyah06/07/2026Tulis ayam gepuk Sambal kacang tkada baik tulis ayam penyt
Amni17/05/2026Kenapa asyik salah bagi saya ayam gepuk. Dua kali dah ni.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday12:0023:30
Friday12:0024:00
Saturday,Sunday00:0001:30
Saturday16:0024:00
Sunday16:0023:30