Lot G03, Ground Floor, Batu Pahat Mall, Jalan Kluang, 83000 Batu Pahat, Johordanial25/08/2026good rider, friendly, fast delivery, good food
Nufa21/08/2026sedap dan memuaskan
KHAIRIL14/08/2026Always my fav
Siti04/08/2026Sedap sgt mee tarik goreng ni tapi syg dagingnya liat , air milo manis sgt
Nur24/06/2026untuk order harini drpd team restoran hingga ke rider, saya bagi sejuta bintang di langit. 😉
Nurfarahin18/07/2026Dumpling soup sedap , portion banyak, kuah banyak. Tulis sour tapi bukan sour lebih pada salty. Tapi no problem
adi02/07/2026semua sedap
Zulaikha24/06/2026Mee sedap cuma sup kurang berasa sikit kena ada masin chicken stock mesti lagi sedap ❤️
Myrul12/06/2026daging banyakk and order xtra memang best. portion pon banyak boleh makan 2/3 kali. alhamdulillah sedap. lurveee 💗
Nur03/06/2026terima kasih masak sdp2 utk setiap order Sy. trima kasih team mee tarik. 🤩🤩
ct12/05/2026delicious
syawani06/05/2026alwaysssss sedappppp !
Ngoc06/04/2026面很好吃 ,卖家可以给两个选择辣和不辣吗。如果不辣孩子可以一起吃了。刚买给孩子吃。可惜很辣了
Nabila06/03/2026Best
Mazni16/02/2026padu Chinese Muslim food
Nurulain16/12/2025Bungkusan kemas
Nur22/10/2025xpernah mengecewakan. sgt2 prihatin dgn permintaan. my fevret restornt ever! thank you.
Ena26/11/2025sedih smua brg dpt..dpt brg kick tk dpt.cilli oil tk de..mcm mna nk mkn dgn dumplings..huhuuu
Ain10/11/2025sedappppp
yusof01/11/2025good
Muhammad11/02/2026tak dapat chili oil. sumpah sedih
Haniey17/01/2026Request Cutlery But There's No Cutlery .
Ridhwah14/12/2025Saya tak dapat chili oil. Tapi nasib baik la dekat rumah memang sentiasa sediakan chili oil
Nur30/09/2025Perlu perbaiki pakaging sambal
Nur27/09/2025Kena improve pakaging sambal, sebab sampai rumah dia leak. Overall rasa dia sedap. Portion banyak
Aina17/02/2026nape takde kuahnya ek, bagi mee je hm tau penat keje tpii takpela ☹️
Linda30/08/2026Mi sup &dumpling sup,tp dpt 1 plastik kuah je yg x tahan panas,sampai plastik pecah & kuah tumpah.Patutnya double plastik utk kuah panas.Kesian rider berkali2 minta maaf.Harap kedai peka dgn packaging
Shuknow26/08/2026harga mahal daging 5 ketul kecil je dah lah bks mcm bks warung.. sudu nipis.. chilli oil hangus sumpah kecewa dgn kualiti sekarang dulu aku mkn kat first branch dia okay je 🙃
Nur18/12/2025makin pedas ya!.sebelum ni light2 je. rasa herba makin kurang. keseimbangan rasa juga makin kurang. menu fried mee tarik with beef. tolong tambahbaik KURANGKAN pedas, kembalikan rasa yang dulu.
Nazmie14/04/2026check laa dulu order tu , orang order check betul2
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:00