rider-banner-icon
     
  • Beverages

Ija aisyah cafe

关闭
评分为 5 星,满分 5 星。共 500+ 则评论
Masjid Bandaraya Kota Kinabalu, Jalan Pasir Lot 23, 88450Kota Kinabalu, Kota Kinabalu, Malaysia
Mir2026/8/3sedap & banyak.. puas hati saya.. mantap😍
fitri2026/7/21order 2 kali sdh d sini , servis mmg laju makanan pun sangat sedap
abd2026/6/4sedap dan berkualiti
Aieza2026/5/15makanan semua sedap minuman juga, memang repeat order sebab portion banyak🤩
Nurul2026/5/9sedap mengikut pesanan pelanggan, terbaik. kuantiti nasi ayam & extra sayur banyak. memuaskan 👍🏻
Sulaiman2026/1/7first time order sini . makanan di masak dan disediakan seperti yang di minta . kita minta pedas dia bagi pedas . kita minta asing kuah dia bagi asing kuah . portion banyak . makanan sedap dan padu
Ain2025/12/15Kedai memanggg terbaikkk , guysss mari beli snii dijaminnn mantapp
AZLYN2026/5/20mkn kat ija aisyah cafe ni dgn kwn dari study zaman covid lgi smpai skrng smua dah krja dlu portion kuey teow sngt bnyk udang pun smpai 4 1 telur mata tpi skrng mngkin dh jimat hrga pun msi maintain
Jevilin2026/2/4abc n nasi pnyet sdapp just untuk char kuey teow agak mengecewakan sbb kurang rasa
Fazira2026/1/14Dulu selalu order sini tapi makin lama mcm kurenggg sdh rasa dia. Dulu sedap skrg biasa ja. Contohnya dulu laksa kuah pekat, mee tebal. Skrg mee agak nipis and kuah nda sepekat dulu.
Yana2026/8/8sepatut tu char kueh tiaw kasih asing kuah dia tapi kena campur pula..sama nasi goreng pataya dia xda rasa macam nasi goreng sayur saja..hampeh!!!!
Aqdam2026/7/8nasi udang butter creamy d oder tp udg butter kering plk kena bg bukan yg creamy
Natasha2026/7/6sambal pandai tukar2
Shere2026/4/14Makanan smpi kuah tiada sdh..rasa dia mcm makan char kuey teow kering jaa..next time boleh try asingkan mee dan kuah
farah2025/12/5punya sikit ayam dia🥲
Shah2026/6/22Kita minta pedas tdk d bagi
Emma2026/4/18Tomyam tawar
Prenny2026/9/2Ayam butter atau ayam telur ? Bad . Sup kosong pn xda sdap . Never repeat!
Leng2026/8/29Sya repeat order sbb first time order minggu lalu sedap betul, but second time order, telur fully cooked, pastu cili bnyk betul🥲
Pychan2025/11/13ayam tiada mcm mna kh tu ??? sya mo mkn mcm mna
Ann2026/7/21Semua tawar, nasi goreng tu masih bketul lagi maggi ckup rasanya. Ayam goreng tawar, sambal tawar pahit lg. 🤣 sama juga butter basah dia dari kuah ke ayam tawar. Sorry tp cancel kdai ni
Sarinah2026/5/8Nasi lalap tpi tiada sambal ? apalaitu
Angelica2026/3/16Order nasi goreng tomyam, tapi dpat nasi goreng biasa hmmmm
Zul2026/3/10ikan masin buruk
Ayin2025/11/5order nasi ayam berlado ayamnya hilang ..
Wednesday,Thursday,Friday,Saturday09:0020:00