rider-banner-icon
     
  • 亚洲
  • 马来西亚

Nazir Cafeteria

评分为 5 星,满分 5 星。共 5000+ 则评论
NO 1.03 ANNEX SUNSHINE SQUARE JALAN MAHSURI BAYAN BARU 11900 PENANG
Noorizah2026/8/25Alhamdulillah terima dengan baik. Makanan masih panas. semua sedap. Rider pun 👍
Fatin2026/8/19Nasi ayam sedap sangat2😍❤️❤️❤️❤️
Md2026/8/9excellent food
Muzhirah2026/7/28good
Norshahida2026/7/13Sedap
Puan2026/6/3sedap ja mcm sllu. cuma kalau nk tahan basi better asingkan timun☺️
Muzhirah2026/8/25good
Puteri2025/12/30Hrtu penah order nasik aym lembik yakmat tpi skrg oky nice alhamdulillah dh improve, soto ttap pemenangnya hehe goodjob !
Rosli2025/11/29Sedap mcm selalu..
Azizah2025/11/16So far so good. The taste so good & worth it. Thank you
Hazri2026/5/7Nasi ayam dlu kat komtar lagi sedap dri sekarang
Hazri2026/5/7Koeyteow rasa masam
Kak2026/1/29Koteow keras sikit & sup agak masin sikit. yang lain ok👍
Mar2026/1/20Bihun sup, sup nya masin sgt😬
Haslita2026/1/20harap blh improve pakaging air..dpt air pecah
Syahirah2026/1/3nasi ayam sedap cuma nasi lembik. mee udang kuah masin. maaf cakap
Azlina2026/7/5nasi dan ayam semakin kurang.sup pulak masin bedengung..adoilah apa dh jadi Nazir oiii...
Ainaa2026/7/4Nasi tak masak
Azlina2025/10/20Adakah Nazir Cafeteria sedang menuju ker arah kejatuhan?? Ari ni dpt nasi keras pulak.
Azlina2025/9/27Selalu bli nasi ayam ok jer.Tp kali bli bau hangit pulak.
HusNani2026/2/14Oder bihun sup...sup masin laaa haaii....nasi ayam ok laa...
Aufa2025/11/28Air bocor
Azlina2025/10/11yg masak nasi ni x daq deria bau ka? aya buka packaging nasi trus bau hanyit☹️.Dh 2x jd mcm ni
nursyafila2026/1/7Sup terlalu masin, xboleh nak mkn..
Shah2026/8/14ada satu bungkus dapat tulang saja,isi sikit saja
Rozita2025/11/7kuey teow dah keras mcm kena angin kuah pun x panas. suam2 kuku ja baru sampai kena panaskan blk kuah tu
Fatihah2026/6/12nasi grg terlalu masinnn.lain kali try la dlu rasa ok ka x
Fatihah2026/6/12oder nasi grg ayam terlalu masin nasi grg 😥 lain kali rasa laa dlu skit .
Ameera2025/9/13Kuah cabai ka kicap ka xtau mcm bau2 basi bila makan dgn nasi.. hmm
Monday,Tuesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:4520:45