rider-banner-icon
     
  • 亚洲
  • 马来西亚
  • Chicken Rice

Nasi Ayam Warisan Nilai (Dataran Universiti)

评分为 5 星,满分 5 星。共 100+ 则评论
No 41, Jalan Ilmu 3, Dataran Putra Nilai, 71800, Nilai, Negeri Sembilan
Stef2026/8/11Terbaik👍👍
Stef2026/8/9Terbaik👍 recoment sangat
LiYana2026/8/9sedap betul boleh repeat 🔁 lagi..
Jefri2026/8/8sedap
Naajwaa2026/7/29sedap
Ariana2026/7/26pekerja sangat sporting yee, layan je request kita hehe, siap bagi 3 jenis air free ngan nasi banyakk, lurveeee. next time nak makan lagi sebab harga pon nice dengan portion
syasya2026/5/6Sedap snagat! Hari hari order! Ayam besar! Portion banyak! Staff semua baik! Takde red flag langsung! Feedback jujur ye. Tipu dosa masuk api neraka.
syasya2026/5/6Order lagi! Setiap hari order! Sedappp dooh! Staff baik sangat! Layan kerenah nak thigh je incase ada. Kalau takde dia call. Semoga traffic light sentiasa hijau and charge phone selalu on. Yihh sedap
Nur2026/7/17beli kat sni guys tk kdekut langsung nk rate 10/10000 , btw sapa buat ni trimakasih banyakk sbb lyn karenah mintk sup,kicap,smbal lebih mmg bgi lebih , bole mkn sminggu & rp kitorng pnya req dkt resit
Syarifah2026/5/18sedappp. air pun bestt menarikk. portion mmng mengeyangkann dn pling penting hrga affordable
Amie2026/5/7sedap ! sampai pun panas2. TQ follow request.
syasya2026/5/6Hye ye saya lagi! Saya la order hari hari! Tolong beli kome! Sedap murah besar ayam crispy juicy mak lurve nyah! Air jagung on topppppppp!
nurul2026/6/12sedap sangattt!!!!
Okld2026/6/1Boleh repeat order lg...tq seller !
azizul2026/5/30harap pembungkusan air di naik taraf. dapat 4 air percuma. air tumpah..tak pasti silap mana.
Amsyar2026/5/9saya sedih sampai ii takde pun dressing daun sup or bawang, and bila tkde tu srs tk rase feel makan bubur dah, dalam gambar lain tapi i received lain😔, + air dapat percuma bungkusan ok
Norasikin2026/4/23air tutup tak ketat, tumpah..
Shahila2026/9/2Nasi ayam dapat, tapi sup takde. Nasi ayam tanpa sup terus jadi x feel nak makan.
AMIRA2026/5/26nasi keras, mcm xbpe masak
CikAten2026/8/2Penat tau tulis request nk ayam crispy peha tp Di baginya isi.. Kesian anak aku ni hah nk mkan.. Budak2 mana nk reti mkn bhgian lain.. Hmmmm
Lieana2026/6/28Ahhh nak bagi anak makan, kuah sup takda 😢
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:30