rider-banner-icon
     
  • 亚洲
  • 马来西亚

Mat Rock Ayam Goreng Kunyit (Presint 8)

关闭
评分为 5 星,满分 5 星。共 1000+ 则评论
No.10, Jalan Seluang, P8/7, 62250, Putrajaya
Shaiati2026/9/1sedap tapi cili dah kurang pedas compare to previous
Norhaslinda2026/8/26Nasi + daging goreng kunyit sedap. Banyak kali repeat
Azlyana2026/8/20Sedap macam biasa
Abd2026/8/15good
Dayang2026/8/14xpnh bosan🤣jd tmpt emergency bila mls fikir nk mkn ap
Muhammad2026/8/6🫡
Muzaidi2026/8/2order kali ini memuaskan, sotong pun portion puas hati dengan harga
qistina2026/7/16memang sedappp!
Dayang2026/7/7ayam matrock always my fv
Siti2026/6/27Sangat sedap cuma sambal tu kena masak lebih lagi
Nafiza2026/6/24as usual sangat sedap
Akmar2026/2/24Sy order ala carte tapi dapat sekali dgn air. Owner bagi free ke? Serba salah nak minum ke tak..Mintak halal yer owner kedai
Onie2026/2/7sedap
Izwan2026/1/27terbaik terima kasih
nor2025/12/13good
Jazmi2025/11/22sedap
Nurul2026/6/21sepatutnya dpt teh O ais tpi dpt air sirap
Syafiqah2026/5/20sedappp tapi tak dapat air :(
Nurul2026/5/17Suka order sedap makanan sampai panas lagi. Tp kadang² portion ayam sikit.. setiap kali order kdg dpt portion byk kdg dpt portion sikit sgt.. minta cakna hal ini..
Vivien2026/3/3X de cutlery
Nur2026/1/23ayam lembut
Diyana2026/6/18order sotong tapi ayam. harga charge harga sotong.
Diyana2025/11/22sotong sikit...kicap langsung takde
Amir2026/7/7Still loyal beli dekat sini tapi tu la asyik tak cukup je order..beli combo tapi air tak dapat..bukan sekali,banyak kali miss..even dh letak notes pon miss jugak
suzieyatie2025/10/30mintak milo kaw. tp dpt milo ais biasa
Amir2026/4/4Beli combo tapi air dari combo takde
Nur2026/1/10Food preparation took more than an hour
nor2026/8/13Beli combo A tapi tak dapat air.
syamina2025/10/27ayam rasa masam(27 oct,pukul 11pagi),da merata makan mat rock ni,tapi yg kt sini masam,tak tau la ayam semalam goreng balik ke,rencah salah sukat ke,tak habis kan takut sakit perut,rugi je beli.
Afiqah2025/9/26Saya order combo A set dengan air. Tapi saya dapat nasi saja. Saya bayar untuk set bukan ala carte 😒
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0021:30