rider-banner-icon
     
  • 亚洲
  • 马来西亚
  • Roti Canai

Restoran Ali Maju (Jln Bandar Rawang)

评分为 4.9 星,满分 5 星。共 3000+ 则评论
No 47, Jalan Bandar Rawang 2, Rawang
Norain2026/9/1sedap. semua sedap. tak. kedekut kuah... puas hati makan... terrain👍👍👍👍👍
Tammy2026/1/18I love Ali Maju’s teh tarik. The consistency is the same
Kartar2026/1/11nan soft nice with the set 👌
Kesh2025/11/12Nice. 😊
NURUL2026/5/2everything is good 👍😊
S2025/11/28Teh halia need to have halia taste, add more halia next time.
Azura2026/6/6naan hangus
abidin2025/11/17curry very hot .. please add little chilli tq little bit of chilli ok
Yudha2026/8/31Nefcafe ais x sedap langsung
preet2026/8/26salad no give me
Avanessh2026/7/22Food received was very dry.Didnt look like freshly cooked but took so long to prepare
Joe2025/11/23Ayam bukhara mcm ayam sos
Joe2025/11/23Ayam goreng kecil, biasa nasi beriani ayam goreng akan dapat peha dan tight skali tp hari jo dapat peha kecik je. Papadam pula masuk angin, rojak pun sikit yg amat
abidin2025/11/15fish curry very hot .. please cook as usual less chilly. tq
zahra2026/7/4sebenarnya xnak letak bintang pon..roti canai kureng..roti bom disaster..kuah xde rasa apa..nasi goreng pon xde rasa..teruk ya amat..air bandung cair(bukan sbb ais)..sila improve pls
Veny2025/10/22nasi grng xde garam....
mira2026/6/3Minta milo o bg milo xpaham aku
Noraslinda2026/5/31Dalam menu tulis ada mee kuning, bila bungkus tak ada mee kuning. Tanya dengan cashier dia kata nama rojak ayam, so tak ada mee. Tp dlm descriptionmenu tulis ada mee. Jangan main-main dengan makanan.
Kausallya2026/1/8Not tasty
Zuleha2025/12/13i tanya teh o halia ais dpt panas....
Syamil2025/12/13mintak air apple NO SUGAR .. tapi letak juga gula
Khatijah2025/12/6I ORDER SUP SAYUR THEY ADD ON CHICKEN we order cause we are vegetarian then we cannot eat at all,before this i order sup sayur dapat elok jer
nurul2025/11/28mintak tosei rawa dapat tosei bawang
Monday,Tuesday06:1523:30
Wednesday,Thursday,Saturday,Sunday06:1524:00
Friday06:1512:30
Friday14:3024:00