Caltex, Jalan Tengah 23, 11950 Bayan Lepas, Bayan Lepas, MalaysiaDat2026/8/6sedap
Bushrolil2026/7/3Kali ni kuah dalca cair tkder rasa n jelatah manis
sara2026/6/21Sedap, tapi rasa mcm satu set mahal sikit since ada ayam goreng, kuah and nasi saja. Overall memang sedap and ayam goreng sedap gilllsss
Anne2026/5/10very delicious
Ilyas2026/3/1terbaik buka puasa ngn nasi dalca. jauh lagi sedap dari apa yg duk ada kat Bazar Ramadan.
ku2026/2/24Nasi maintain sedap mcm selalu bli
Zamry2026/2/8Mcm biasa sedap
Stewart2026/1/27Big portion and sedap
Salma2026/1/27masakan memuaskan. kambing kurma banyak dan lembut dagingnya.
Nur2026/1/19sangat puas hati semua sedapp
Nurkisa2025/12/24nasi panas2 gebu sedapp..kurma kambing sedap sgt ! ayam perap msih moist kt dlm..sedap teruk 🤤
Rose2026/7/29Sedap. Lauk yg order ada yg belum siap,kedai call minta tukar- good.
A2026/7/8Dah tulis order kuah asing tapi dapat nasi kuah sekali . Nasi kembang . Nak mkn berbuka puasa
Fatihah2025/11/16Sedap!! Thankyou so much buat ikut request. Semoga murah rezeki selalu. Will repeat again!
Mohammad2025/11/15sedappppp gilerrr semua
muhamad2025/11/1kuah padu, tak kedekut..request ja owner layan
Nur2025/9/21tak dapat apa yang di request
Zulfadzly2025/10/13Aku jarang review tapi depa mmg deserve 5-star. Semua sedap.
Izan2025/9/18sedappp
Anis2025/11/30Macam biasa order ada yg tertinggal
Salimah2025/10/19Ayam ros rasa lain hari ni😫
hasrul2025/10/4nasi rasa kurang.. kena improve lagi.. mcm nasi kunyit saja nii.. hmmm
Norshuhaidah2026/7/8minta atas paha dapat dada. kerabu minta asing tapi bubuh dalam nasi sekali jimat plastik ke? kerabu masam mcm nak basi. kuah ceroii
Nurul2026/6/23beli nasi 2, dengan lauk2 . dapat 1 nasi saja, lauk yang lain nk makan dengan apa?
Rozana2025/12/13Order 3 ayam ros hantaq satu ja lepas tu nk kena bayar total amount.. Takkan oed4 dah dari kedai yg careless macam ni
amirah2025/11/29Tak sedap. Tak dapat seperti diminta walaupun dh tulis nota.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3021:30