rider-banner-icon
     
  • 亚洲
  • 马来西亚

Dyaa Nur Cafe

关闭
评分为 4.9 星,满分 5 星。共 1000+ 则评论
No F68 Bawah, Jalan Tengku Ismail, 28000, Temerloh, Pahang
Mohamad2026/7/22Sayur xde? Kuah dgn ayam dan bawang sahaja???
Azrina2026/7/17selalu repeat order
Fikri2026/7/16good
Fikri2026/7/16good
Faez2026/7/7Terbaek
Cik2026/6/30sedap dn puashati.. selalu repeat oder
Suzana2026/6/19bli tomyam tpnya dlm pilihan 'frequently bought with" xde ns putih..ingtkn dpt free ns putih, tp xde pun 😅..kene tmbh dlm list please
Nora2026/6/15Nasi grg sedap burger ayam double sedap..
Azri2026/6/15sedappp..
Julia2026/5/10arini kurang myengat...sy xnk lala & ayam jer..bkn udang & sotong...yg ni ade syur jer..
Mohamad2026/2/27sodap ehhh
Faez2026/2/26Sedap puas hati beli dan mkan kerang fresh terbaek
Fikri2025/12/27good
amani2025/12/20dap angattt!!
nur2026/6/6Mintak pedas tapi tak dapat pedas pun 😔 nasib baik sedap
Muhammad2026/5/5Masak berlada is actually masak paprik unless the restaurant confused my order with other costumer order. Really spicy although already mentioned for 'kurang pedas'.
aiman2026/6/25nasi goreng ayam tak ada ayam...
Enjal2025/11/4,👍
Melor2026/4/29order milo boleh tea O..apa kebendala
Fikri2026/1/19sayur dalam nasik rasa masam.. mcm sayur timun lama
Martini2026/9/1minta cili potong je pun,tak dpt
Nurul2026/7/26beli nasi goreng ayam tapi ayamnya tak dapat mmg pon herghh
Nur2025/11/28Bekas makanan kene bagi yang proper lagi sebab kuah kerabu maggi habis teburai keluar dalam plastik
Shahazmin2026/6/30da la lembab , sampai2 air plk tak de . tak check kr sblm pesanan keluar ????
Adyra2026/5/30Hmm order air mahal-2 tp tumpah sebab tak ikat betul2.. bertakung air dalam plastik.. kecewa sungguh..
Anwar2026/5/28Tak dapat 1 item yang dah order
Hafizie2026/1/29Telur bistik sedih betul ayam 3ketul je
zulaika2026/1/24ORDER AYAM BERLADA MEMANG EXPECT DAPAT AYAM BERLADA TAPI DAPAT AYAM MACAM AYAM PAPRIK! PORTION PUN SIKIT UNTUK 8.90 TAK BERBALOI LANGSUNG!!
Zakiah2026/1/6👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻
nurul2025/11/1Order nasi goreng cili padi pedas pedas . sampai ii nasi tawar langsung . takpedas langsung . nasi memang tak rasa ape
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Saturday,Sunday17:0024:00
Friday18:3024:00