rider-banner-icon
     
  • 亚洲

Restaurant Kapitan (Desa Alam)

关闭
评分为 5 星,满分 5 星。共 500+ 则评论
2, Jalan Pegaga C U12/C, Jalan Pegaga C U12/C 2, 41070 Shah Alam, Shah Alam, Malaysia
M2026/7/23ngammm.. sedap
Fatin2026/7/16Sedappp..portion banyakkk..kuah campur pon sedappp
yasmin2026/6/23sedap :)
Aboi2026/6/20Banyak kali order sini,servis memang terbaik👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Ananthi2026/5/18they briyani awesome n garlic nan.nice
Ainol2026/2/24ok
Aboi2026/2/11Boleh tahan pedas dia
Muhammad2026/1/9Sedap padu
Alia2025/11/15mintak kuah asing pon dia bagi ayam tight pon bagi good good cuma ayam dia kecik sikit
Azalea2025/10/30good food for late might craving ahhahah
Khairul2026/5/1tak dapat sambal nasi lemak :( tapi nasib baik dapat ayam yang kita request.
nur2026/3/27Order bihun goreng pataya tp dpt nasi goreng pataya😭 nasib sedap jeee
Muhd2026/6/1Overall keseluruhan memang sedap cuma my mistake sebab tak letak jangan pedas dan jangan letak kobis. So terlaksela asingkan cili hapi dgn kobis.
Hassan2026/5/27Kuah kedekut,
Aqila2026/3/22Nasi tak cukup masak. Masih rasa beras. Sotong goreng knyt lebih banyak sayur daripada sotong. Ikan kembung biasa saja.
Amelia2026/4/19Rasa ok tapi roti canai & tosai takde kuahhhhh 🫠 nasi lemak ok
Nadiah2025/12/14saya mintak biriyani bukan nasi biasa🥹
EJOY2026/6/13Order Oren Ice Blended, Dapat Oren biasa... apo..
Mohamad2026/7/4nasi lemak tak dapat sambal , tak dapat straw air
Ratha2026/6/28received nasi goreng je. mana air coke. tak akan org makan with air. next time tengok lah btl² order tu. buat penat je.
Devaki2026/6/15ayam sambal macam ayam Manis rasa ayam celur dalam gula manis tapi nasi biryani sedap dan wangi
EJOY2026/6/13Oder tak cukup... Order 3 menu pun boleh salah... bukan banyak pun
Syamil2026/5/29Lambat gila nak prepare, waste of time sangat sangat!
wawaa2026/5/2semua tak okay . air ceroi . kueyteow separuh masak . nasi ttibe takde Z
Naufal2025/12/21kuah mana? nak makan dengan apa? dah takde selera nk makan
Mia2025/11/26Tak sedap langsung kuah cair mcm air kosong tuang minyak
Qasrina2025/11/20dapat naan je tandoori tak ada