rider-banner-icon
     
  • 鸡肉
  • Halal Resto
  • 炸鸡
  • Halal
  • Menu Rahmah

Texas Chicken (Aman Central)

关闭
评分为 5 星,满分 5 星。共 4000+ 则评论
No. 1-47 & 1-50, First Floor, Aman Central Mall, Darul Aman Highway Alor Star, Kedah Darul Aman Malaysia 05100
Siti2026/8/29Ayam besaq..👍👍
Ridzuan2026/8/7sedap makan xsampai 5 minit
farisya2026/7/27good & kind
Zamzamawi2026/5/10mantap
Harwazie2026/3/9dapat yang di request👍👍👍👍
An2026/2/15Flavor ni tak sedap rasa tomyum x pedas😵‍💫 tapi thanks sbb layan request saya 100%
Miza2026/1/23buying this because of HONEY BUTTER BISCUITS😍
Mohd2026/1/16sedap gila....
Nurul2025/12/7Sedap
Asraf2025/12/6makanan sedap 👍👍
Norshahirah2025/11/21Alhamdulillah sedap apa yg request mereka bagi☺️
Muslim2025/11/9antara Texas chicken yg ayam dia mmg sdap
Mohd2025/10/14Ok sedapppp.
Harwazie2026/5/28missing mashed potato today🤦‍♂️
Choon2025/9/30Makanan sedap
Ara2026/3/30why were the mexicana wraps tooo spicy than before???
Salman2026/3/7ayam mcm biasa besar n sedap tpi mintak thigh dpt bahagian lain
Afiq2026/2/10dahla lapaq dapat order salah pulak
zakiah2026/7/28Spicy tex supreme crunchy dan pedas. Saya suka tapi patty sebelah dlm nampak mcm x cukup masak. Fish burger tak sesuai dgn saya.
Hanim2025/10/31Semua sedap..tp sayang roti tiramisu campur sekali dgn ayam..habis melekat tiramisu dekat ayam..2x dh jadi cmni
Zamani2026/6/9Missing rice, and wrong sauce. Portions is OK.
adnin2026/1/30Tawar sikit haritu terlebih masin
Nur2026/7/27honey biscuit dgn fries tak dapat ! kecewanya hm :(
Intan2025/12/4saya minta paha 2 sayap 1 atas paha 2 .. dapat isi smpi 3 .. maaf nah sbb anak sya mkn bhgian yg sya request.. agak kecewa.. budak2 nk mkan
Aishah2025/10/3Ayam tak fresh, ada part yg rsa ok ada yg rasa pelik
Lucient2026/5/5they forgot my chocolate chip biscuit while I've already paid the money
safiya2025/12/27ckp dlm set ada mashed potatoes tp yg dpt coslow
Cikk2025/12/20Dhh tulis x nk sayur tpi bubuh jugk
Nur2026/7/25hari ni order takdapat air. 2 cup pulak tu.
nur2025/11/15saya dapat dada juga...tpi dh tulis noti x mai dada....
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:3021:45