rider-banner-icon
     
  • 亚洲

Bangsata Cafe 3 (Jalan Buah Duku)

评分为 4.9 星,满分 5 星。共 1000+ 则评论
HTM Industrial Estate, 1st Floor, Block 3, Lot 6, Jalan Buah Duku 3C, Kolombong Inanam 88450, Kota Kinabalu Sabah.
Hailie2026/6/24sedap mcm selalu😋
Biara2026/4/28sedapp. tp mau hati² dgn sambal. mcm mau rosak suda
Hailie2026/4/17good as always! will definitely be a loyal customer for this place!
Hakim2026/4/4terbaik
Hanni2026/3/15puas hati dengan kualiti makanan nya semoga terus sukses🫰🏻🫰🏻
Juhairrline2026/2/12🥹tq makanan nya so delicious
Juhairrline2026/2/5I love this vibes mkn mknn d kg🥺 ni kedua kali repeat sd tq yg masak…bikin kasi hilang rindu mkn mknn kg
inchianazwa2026/1/3110000/10 😍 mangga dia sedap and pedaszs , tq 🥰 , nnt repeat balikk
Rosde2026/1/12semua bagus
Sabahiah2025/12/22ampap sedap, mcm mama masak.. portion besar.. sesuai utk 6 org makan..semua sedap.. tqvm
yung2025/12/14tnkiuu gais, ayam besarr tpi kamu lupa letak sambal🥹 but sokey laa, tnkiuuu kamu 🙏🏻
NOR2025/11/25semua sedap.. recommended.
Miss2025/11/14Sedap lunas craving bumil
husin2025/9/21Nasi ayam geprek nya memang padu dan minta maaf jg ya masa order sikit lgi kmu mau tutup
Hakim2025/9/15Memang terbaik👍
mohd2025/9/10makanan sangat sedap
Charles2025/9/8ikan msak ngam, tp ayam masih merah
Fara2026/4/5kerabu mangga dlm plastik diikat mcm jual tepi jalan bknlah peraturan skrg kena isi bekas bertutup? Boleh charge pelanggan kalau perlu
Nina2026/7/22Putu ny keras🥲
Shedriezie2025/11/10nasi nya sedap, tak keras, mangga sedap cuma kurang pedas
Hamdan2025/10/21ayam besar cuma kena hiris sikit dan goren lama sikit. bahagian dalam masih ada mentah
Cornelia2025/10/17Please update your info on the Uji Rashid section. the info said with fragrant rice but arrived only the fish. tq
Nir2026/5/2I want latok why u give me agar agar dlm gambar latok
Azira2026/4/26nasi dan kopi o sedap tapi mangga nya sudah layu dan lama tidak layak utk di makan orang
RJ2026/3/30Sya ckp x mau sambal dia letak banyak2 pula ... alamak alert please dengan note makanan
Ondong2026/2/14why no spoon?
masni2026/1/14no sambal
Ms2026/8/6Order 1.54PM delivered 3.30PM…harap sambalnya sedap ya
Nong2026/9/1semua okay cuma tolong lebih perhatikan nota yang diletakkan customer ya..suda letak minta asing sambal..tapi kena campur jugaa
Alice2026/1/12mentah lagi ni ayam
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:00