rider-banner-icon
     
  • 汤品

Johor Foodie by ZsL

关闭
评分为 5 星,满分 5 星。共 100+ 则评论
Gerai No 5, Medan Selera Jalan Tun Ali, 75300
Iffa2026/5/30sedap.. dah lama tak makan at sini.... rasa tetap sama macam sebelum² ni🥰
Wani2026/5/23Bihun soto ayam sedap 🫰🏻
Julia2026/3/28Chicken feet soup my favourite. Had even tapau from the stall itself which is cheaper. Potato bergedil nice first time ordered. Secured packing no spills
Siti2026/2/4Mgndung kali ni soto kedai ni je i suka. Terbaikk. Seminggu mesti sekali dua order dri kedai ni
Siti2026/1/29Soto kat sini je sedap. Dh try bnyak kedai ni je yg repeat oder.
Nur2025/11/18Terbaikkkkkk Ya Allah rindu nak makan sup ni.Sedap MasyaAllah.Tq Seller
Ibtisyam2026/7/10kuah dah sedap tapi sikit sgt kuah nya..
Zur2025/10/10bihun laksa order 3..tp dpt bihun 2,mee kuning 1..kuah nya dpt 3..hmm
Roti2026/7/30Sekarang dah tukar owner ke.... Jauh betul rasa... Sebelum ni. Ok je.... Beli soto nasi impit ada bau sesuatu.... Dan dia punya masin.... Tak boleh cakap.... Lepas tu ada tambah sambal belacan... Samb
Tini2026/4/29ayam dlm soto ada part2 yg isinya rasa mcm ayam dah berbau.dulu pernah juga kena rasa yg sama .ni kali kedua pon rasa juga aym berbau bila mkn memang terasa sgt2.harab perbaiki lah ya .jujur ckp🙏
Daniel2026/4/29beli soto,dapat kuey teow sup
Nur2026/4/10saya pernah beli skali waktu tengah hari . Rasa semua okayy . Tetiba harini saya beli nk dekat pukul 8mlm . Dh ada rasa nk basi . Sebab die campur sayur semua dalam satu bekas .
Elisha2026/1/21dah la mahal. byr belas2 dpt 2 je ??? . firts n last . hahaha nyesal beli sini.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0019:00