rider-banner-icon
     
  • 亚洲
  • 马来西亚

Saji Kota (cheras)

关闭
评分为 5 星,满分 5 星。共 2000+ 则评论
SAJI KOTA, Jalan Taman Kota Cheras 1/1 9, Jalan TKC 1/1, Taman Kota Cheras 43200 Cheras Malaysi
Khairil2026/8/20good food and portion
badariah2026/6/14Kedai ni makanan dia sedap.. Lagi2 dendeng die.. Sedapppp
Ainna2026/5/12Sedap
Minah2026/4/2Teh ais dia paling sedap sayang pernah minum. Jangan tukar pembuat air :D . Nasi ayam dia memang da selalu order, sedap saya suka :D
carmel2026/3/27I'm not happy since I asked for fried mushroom but I got the gravy type of mushroom. Nasi goreng okay
siti2026/2/22baik
Emma2026/2/18mcm biasa the best 👌
Halijah2026/2/7sup & sayur masin sikit.. pada sayalah..
Arieanna2026/2/5Semua sedap cuma teh ais je kurang kick..
Yaya2026/2/1Lauk dengan sayur semua sedap. Saya yang tak makan sayur pun suka makan.
Kams2025/12/20terbaikkk sedap, semua sedap. banyak kalibdah order sini
sya2026/1/19Request pedas, just campak cili sebijik tak potong pun hahaha
Zila2025/12/31Sedap nasi ayam
Siti2025/12/24tq puas hati mengikut permintaan
James2025/12/23saji kota best gilaaaaa love you saji kota. masak sedap, volume banyak, delivery cepat. please naikkan gaji chef anda supaya dia tak cabut pegi restoran lain haha
Minah2025/12/15sedap ..recommended
Zila2025/11/26Anak2 ckp sedap!
Arniedahrine2025/11/23Mantap
NOSHEY2025/11/16Kuey tiaw kungfu portion banyak dan isi meriah, makan sorang memang tak boleh habiskan. Tapi langsung takde letak cili. Mungkin next time kena request kot cili. Milo ais, mungkin dia nk jimat milo.
Kian2025/11/7Superb food taste
Fatin2025/10/22good stuff
nelly2025/10/2nasi lemak terlampau sikit sgt
Mutiya2025/9/20nasi sangat sedap sy suka
NOSHEY2026/3/16Sedap mee tapi portion sikit sangat. Selalu penuh. Harini macam separuh dari biasa. Anak minta lagi tak cukup makan.
NOSHEY2026/3/3Makanan portion banyak. Tapi, sy order kueytiaw ladna, yg dpt macam tak sama. Kuah dia cair macam sup (takde letak tepung jagung) dan takde letak telur padahal description ada telur. Pelik. Xblh habis
Nur2025/12/11Lain semua best tapi rendang ayam mesti masin. Dah dua kali beli, rendang ayam masin.
Arniedahrine2025/11/23Bihun sup je rasa dia out sgt yg lain okeyy
Arniedahrine2025/11/23Mee kari rsa tawar.. yg lain smua okayy
Huda2025/9/2sotong goreng tepung tapi guna sotong ring frozen.. first time jumpa
AZiani2026/4/19Rendang Tok doesn’t really taste like Rendang. Should have ordered small amount first. Dendeng so so. Not gonna order these two again.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0023:30