rider-banner-icon
     
  • Coffee
  • 三明治
  • Beverages
  • Halal

Bask Bear Coffee (Ayer 8 Putrajaya)

评分为 5 星,满分 5 星。共 2000+ 则评论
Lot A1-G-3A, Ayer@8, Jalan P8G, Precinct 8, 62250, Wilayah Persekutuan Putrajaya
Fisya2026/8/20Bungkusan kemas..air tak tumpah.terima kasih
Faqihah2026/7/13goooood
Azman2026/6/6sedapp
Muhammad2026/5/31The macaroni cheese meat is so spicy and painful that I scratched my skin 5/5 addicted to it
Hani2026/5/20sedap. mayonis dgn cheese banyak dia letak. nampak sangat ikhlas bekerja. terima kasih banyak ye buat sedap2
Nuraisyah2026/4/5Banana muffin was actually no longer sold at this outlet, and the staff kindly replaced it with a choc chip muffin while still refunded my order. Both the drink and muffin taste great as always!
atiqah2025/12/26Sedap dan sgt mengenyangkanroti sedap, daging sedap. Tambah dgn cheese memang mantap
Araa2025/12/14Sedapppppp
diana2025/12/4sedapp boleh repeat lagi
Norhasliza2025/11/27Selalu beli makanan ni. Sedap 👍
Syuhasmiza2025/11/20sedap mcm selalu
AnMaR2025/11/12Siapa yang buat air saya harini, sy nak mengucapkan terima kasih sangat7 sebab sedapppp👍👍👍👍👍👍 pandai awak buat air. Keep up the good work! Dan teruskan buat air sedap macam h
Yen2026/6/23Preparation time abit long
huzaifah2025/10/16foods good
sarnia2026/5/18ok la.. cuma nk tegur salad tu .. layu sgt.. kuning2 pulak. mcm guna salad yang tak segar
Wanie2025/9/10Sedap!
Aida2026/1/17beli hash brown egg tp dapat yg egg je
Alya2026/1/14not very crispy bread
Akmar2026/7/7Masa untuk siapkan makanan lambat. Patut pickup 8.37 am.. 8.50am pn belum siap.. korang yg order pickup n kejar masa better order awal.
amira2026/6/19tak tulis nama sandwich, susah nak bezakan
Suhaila2025/12/31order 2 set skali air... dua2 set xdpt air
Siti2026/8/9masin
sameera2026/7/22wrong drink
Hasnah2026/2/12Order hot spanish latte, terima cold spanish latte
Azera2026/1/10my spicy aren! u forgot to put my sauce 😞
Azera2026/1/10u forgot my aren sauce
Faisal2026/8/10Coffee was missing
Muhd2025/11/29tertinggal mac n cheese
Nur2025/9/28First time dpt order slh.. before this ok je.. order nasi dpt air.. apa ni jauh sngt beza nasi dgn air tu.. tkkn la tk prsn.. lain kli tgk la betul² dulu sblm pack. betul² kecewa kali ni..
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:3022:30