rider-banner-icon
     
  • 亚洲

RESTORAN 149 SELERA TIMUR ACACIA

评分为 5 星,满分 5 星。共 2000+ 则评论
B3-G, Acacia Avenue Jalan Jati 9, Bandar Baru Nilai, 71800 Nilai, Negeri Sembilan, Malaysia
SHAHMIE2026/8/29Ordered Neslo Ais but tak dapat
Aslina2026/8/27alhamdulillah..tomyam sangat sedap dan potion besar.... boleh repeat
Nur2026/8/26favourite.sedap
Nur2026/8/26repeat order.sedap
Nik2026/8/17sedap, murah dan cepat
K2026/8/13sedapp sangat
SUWAIBAH2026/8/1sedap set ikan singgang dan kerabu bilis dia
Zahira2026/7/23bihun celup sedap..cili banyak pedas
zuhazlina2026/7/20Makanan sedap cuma nasi goreng pataya terlalu banyak sos, tolong kurangkan dan lagi baik kalau asingkan. Kuetiaw kungfu sedap lazat.
Naajwaa2026/7/18sedap
luqman2026/7/16Nice meal we had. Alhamdulillah
Jefri2026/7/5sedap
anis2026/7/4sedap weeeeeee, as a kelantanese, lulus nasi kerabu nyaaa. pastu mintak nasi lebih sikit je, dia bagi banyak gilossss gais, boleh makan dua kali. thankssssss semoga murah rezeki selalu owner nyaa
Erin2026/7/2makanan okeyy , kueyteaw celop pedas ,serbuk chili flake agak banyak 🫡
Norain2026/6/26first time order..semua sedap..tq
muhd2026/5/15kedai terbaik Forever,kalau kedai lain jus mahal tapi sini murah banyak pulak tu ❤ love forever kedai ni 😍
nur2026/5/17Minta gantikan telur masin ngan telur rebus sbb tak makan and they did it, tq so much 🥰
nur2026/5/17Minta gantikan telur masin ngan telur rebus sbb tak makan and they did it, TQ so much 🥰
farah2026/5/14sedapppppp dooh
Nur2026/4/27kueteow celup sedap sgt. dah 3x repeat 🙂
Marwan2026/4/12Sedap dan terbaikk.
Husniyah2026/3/4siakap dan kerabu sedap betul
Azlizah2026/2/13kemas packaging..suka tgok..ikat elok..mknn sedap,portion banyak..berbaloi baloi..warna nasi kerabu dia menyelerakan..blue elsa..hahaha..overall sedap,service cepat,bersih..
amirul2026/2/7Makanan sedap, portion banyak. Request minta tukar ayam bakar tu+ lemak bakar pun seller layankan. Terima kasih, moga murah rezeki seller
Suraidah2026/1/19Cepat sedap dan portion byk gile eh.
amirul2026/1/2nasi kerabu sedap sangat, portion banyak
Husniyah2025/12/27Nasi kerabu terbaik
Anuar2025/12/25terbaik
Nur2025/12/21paprik kuah nya agak cair sedikit, dia macam kuah tomyam yang ditambah sedikit tepung jagung. tu je. tp rasa dia mmg sedap la. sy akan repeat sbb x kesah sgt tekstur kuah tu hehe.
NUR2025/12/10Semua sedap terima kasih… cuma singgang pedas sikit, sy lupa nak remark taknak pedas. Kangkung je sy remark taknak pedas dan mmg tak pedas + sedap. Ikan pun rasa fresh je. Terima kasih beli ya ❤
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0023:30