rider-banner-icon
     
  • 亚洲
  • Beverages
  • 鸡肉
  • 马来西亚

The Port (Ayam Gepuk Ontop)(Arked MARA)

关闭
评分为 5 星,满分 5 星。共 100+ 则评论
.8, Arked Mara Tangkak, Jalan Solok 84900 Tangkak Johor
ad2026/8/10sambal sedapp, must repeat !
Julieana2026/8/6paling sedap ayam gepuk di Tangkak.
Nurin2026/8/4Tak pernah mengecewakan! memang terbaik! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻💗💗💗💗
KIMMY2026/7/27Ayam gepuk sedap,tk rugi kalau beli lagi
Muhammad2026/6/17sedap
Suhailah2026/7/10so shedapppppppppp mesti repeatt !! puas hati & berbaloi
Puteri2026/7/10first time order..serius sedap giler..mantap lahh
SAWIT2026/7/7Sedap gile
NurHidayah2026/7/6Sedap Ayam gePuk nya. Boleh repeat lagi. Recommended sambal tak pedas sangat ikut level. sebb sya suka peds😍
Nurin2026/7/4sedap seperti selalu! 😍💓💓💓💓
Aniss2026/7/1Tersangat la sedap, sblm ni penah dengar org ckp tp xpena la rasa.smlm bru rasa, sgt sedap, ayam rangup, sambal xterlalu pedas. Just nice. Mak lurve.
Nor2026/6/18sedappppl giler. ayam portion besar. sambal sedap. makanan panas. good job!
Maii2026/6/7sedap macam selalu
Aiman2026/6/6memang sodap dah berkali repeatt
Kinder2026/5/26Sedap sgt. Da banyak kali repeat!
Haikal2026/5/24Mantap ayam besar tak kedekut ,sambal pun banyak
Akie2026/5/23sedap..puas hati..selamat maju jaya..semoge rasa mabless berkekalan..
Nurul2026/5/21sedapppp....and bones poinnn dyeorg siap bagi cute note bagi penjelasan untuk perkara yg saya kurg fahammm.... recommended 👍👍
Yashahrul2026/5/16Suka sgt beli dari sini, sedap gila sambal dan tempung yg diguna untuk goreng ayam. Dorang bagi ayam lebih kalau saiz nya kecik. Terima kasih 😭😭
Nor2026/5/12Saya boleh makan ayam gepuk ni hari² tanpa jemu
Nur2026/4/20sedap sangattt
Anom2026/4/3alhamdulillah sedappp terima kasihh
Nurin2026/3/31all time favorite!!! 😍❤️
Khalid2026/3/29mantap
Rhenu2026/2/15First time try ayam gepuk, it was so delicious and yummy.
Ra2026/2/13mantapp
Nurain2026/1/27sedappp
Shahir2026/1/27mmg sedap..on top👍👍...
Faizin2025/12/4Alhamdulillah sedapp, sambal padu, amik yang pedas punya.. Kobis goreng rangup, tapi terlebih hangit sikit, bole improve part tu.. terima kasih
Monday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0016:00