rider-banner-icon
     
  • Asia
  • Ayam
  • Pasta
  • Malaysia

Pop Meals (Sendayan)

Rating 5 daripada 5 bintang, 100+ ulasan
No 36(GF), Persiaran Metro sendayan 1, Sendayan Metropark, Bandar Sri Sendayan, 71950 Siliau, Negeri Sembilan
Miss22/8/2026Sedap
AQMA15/8/2026sedappp and fast delivery.
Cik27/7/2026Delicious as always. Good portion
Shima20/7/2026ayam dia agak keras sikit.
Nagulan19/7/2026Tasty
Nithyah2/7/2026tak cukup Pedas ..
Nurul24/6/2026makanan mmg sedap dgn portion yang byk..
khalil21/6/2026sodap
khalil8/6/2026sedap
Shima4/6/2026mozarella sticks dia sedap!
haryartie17/5/2026sedap mac n cheese, anak suka. ayam gepuk pun sedap. tq rider, saya xperasaan hujan pulak
Suraya14/5/2026Sedap buttermilk and ayam gepuk .nanti nak repeat lagi
Azie16/6/2026Boleh lah. Tapi ayam dia masin.
Masnah12/7/2026boleh la 👍🏻👍🏻👍🏻 telampau cair..
Ainman5/6/2026Ok la. Pakej murah
Nur19/5/2026saya request sambal pedas..tapi tak pedas pun..nasi sikit keropok dah lemau..saya nak bagi cadangan sikit..lepasni kalau takeaway..better keropok letak dalam plastik..bila campur timun jadi lemau
Hairunnisah8/7/2026x dpt chicken popcorn
Faris28/6/2026Ordered ayam gepuk atleast twice a month. Everything is good, just the sambal gajus keep changing. The 1st time we ordered was amazing. 2 months ago was very salty and today was so little.please QC
Shafizz6/6/2026Sambal sikit. saiz ayam kecil. bagi la sambal extra, orang yang makan gepuk dah tentu suka makan pedas. penuhkan 1 cup sambal tu. letak sambal tak sampai separuh pun.
KALAI26/8/2026Where ls chicken slice sandwich on top ?
Fuad1/6/2026susun packaging tu betul2...kalau yg berkuah tu asingka, habis tumpah dan meresap packaging lain
Ms13/5/2026nasi Melepop buttermilk tak ada ayam
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0021:30