LOT G50, Ground Floor, AEON Seri Manjung Shopping Centre, Pusat Perniagaan Manjung Point 3, 32040 Seri Manjung, PerakHaslinda2026/8/26Sentiasa sedap...cuma kali ni mee golden curry x dpt sambal..tp its OK...still sedap x pernah mengecewakan
Husnita2026/8/22recommended
Rosni2026/8/6Makan kat aeon sedap. Yang ni macam ada sesuatu yang kurang.
Rosni2026/8/6Mee tarik ok je sedap macam biasa
Siti2026/7/26sedapp.
Amel2026/7/23sedap sangat mie nya
Wina2026/7/18okey je , cepat jugak sampai, makanan pon okey
ibu2026/6/12Sedap!
Intan2026/6/10Macam biasa, puas hati
Firdaus2026/6/4Sedap seperti biasa
MELLAYLA2026/5/22Mee tarik soup slices beef dia sedap berherba. Chili oil dia agak pedas terkejut kite 😅 Slimming tea dia bagi 1 sachet bukan bancuh siap ye tapi sy suka sb boleh adjust air sendiri dan sedap 😊 Tq
fi2026/5/17Sedap
Fadli2026/5/6sedap dan portion besar
Syahmi2026/4/15mantap
Ana2026/4/8Daging lembut dan portion agak banyak, memang puas makan
Nasyitah2026/4/4FIRST TIME RASA! SEDAP GILA!! nanti repeat!!!
Ana2026/3/5Sedap! Mee tarik lembut, kuah sup panas dan rasa cukup ngam
Sarah2026/1/29sangat suka ye packaging chilli oil skrg, before ni guna plastik susah nak makan :) :)
Ana2026/1/23Mee tarik sup memang sedap! Mee kenyal, kuah sup sedap dan tak muak. Sampai masih panas
Ana2025/12/26Mee sup sesuai untuk budak makan
Afiqah2025/12/19emm fungus je banyak. daging x banyak pon. emmm
Ana2025/12/13Portion mee sesuai dengan harga dia. Makanan pun masih panas
Ariana2025/12/11Sedapppp!! Thankyou bagi chili oil.
Sarah2025/10/30Thank you mee tarik sebab bagi soup spicy as requested!!!!
Wan2026/3/11sedap
Norakmira2026/1/29order dumping sup.. sup nya mana🥲
Auni2026/8/5fried mee tarik skrg kuantitinya makin kurang...KLU blh biar la sepadan dgn harga yg dah dnaikkn tu..mee nya pulak melekat²...bila mkn masih terasa tepung..
Hazel2026/7/9the hand-pulled noodles were okay, but i feel like the beef portion wasn't as generous as what was shown in the advertisement. It also wasn't very spicy, even with the chili oil provided
Sol2026/6/8i add onn extra beef tp ttp dpt sikit je beef
Syahmi2026/5/31kuah hangit, tawar, mintak daging extra x dapat
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Sunday10:0021:30
Friday,Saturday10:0022:00