- 甜点
Apam Balek Stylo!!!
Apam Balek Stylo!!! 评论
Nur
2 weeks ago
Sedap dan lembut
喜欢1道菜
- APAM BALEK PLANTARM 7.50
Sara
1 month ago
good 👍
Azima
2 months ago
sedap, lembut
喜欢2道菜
- APAM BALEK BIASARM 6
- APAM BALEK COKLATRM 9
Shujithra
最佳评论者
6 months ago
Best apam balik
喜欢1道菜
- APAM BALEK BIASARM 6
Arfahiza
8 months ago
kalau garing lebih sedap
喜欢1道菜
- APAM BALEK BIASARM 6
Hanira
8 months ago
manntappp!!!
喜欢2道菜
- APAM BALEK BIASARM 6
- APAM BALEK COKLATRM 9
NasQ
最佳评论者
9 months ago
sedap terbaik
喜欢2道菜
- APAM BALEK SPECIALRM 9
- KARIPAP RAJA XXXLRM 2.50
Azneey
9 months ago
Sdapp sgtt2 ni pling sdp say pnh makan ..akan order lgi insyallah
喜欢1道菜
- APAM BALEK BIASARM 6
ainaaa
最佳评论者
10 months ago
sedappp sedapp sedapp + laju gila sampai
喜欢2道菜
- APAM BALEK BIASARM 6
- APAM BALEK COKLATRM 9
Siti
11 months ago
Sedap sgt sgt … hr ni sy order lgi mmg gebu dh melimpah xkedekut
Devi
11 months ago
after long time I eat delicious Apam Balik... really delicious 👍🏻👍🏻👍🏻
Shujithra
最佳评论者
5 months ago
Sebelum ni sedap, tapi hari ni apam balik kering gila. Order biasa, Takkan takde jagung langsung

