rider-banner-icon
     
  • Asian
  • Thai

Johnny's Restaurant (SOGO KL)

CLOSED
Rating 5 out of 5 stars, 500+ reviews
Level 6, Lot 6, R6 & R6A, 190, Jalan Tunku Abdul Rahman, Kuala Lumpur
Salina20/07/2026Taste wise sedap mcm selalu, condiment pon banyak ada udang, isi ikan, sotong, enoki.. Cuma kena bersabar sikitlah untuk asingkan serai, kunyit, halia semua tu..
Taufik19/07/2026Sedap dan menarik
Raz01/07/20264x dah repeat order. so far food well prepared
Dayang27/06/2026Love the porridge fish. Boleh makan hari2 tanpa bosan. Recommended menu utk yg x suka kunyah makanan hahaha
MHEN01/06/2026the taste is good I like eat especially the rice is good 💯
Hidayatul30/04/2026tomyum soup a bit sweet but everything else is good
Farah12/02/2026It's really good and the portions is quite big!
Dinni05/02/2026delicious 😋 will repeat again
Nurul20/12/2025the food nice same like you eat at restorans
Cassia05/12/2025Always good
najjah18/11/2025Food was great
Joan02/11/2025The foods all was delicious 🤤. Yummy
amy02/11/2025prawn fried rice sedap nye. udang besar2 4 ketul. fresh. tp sambal belacan rase belacan je x pedas lgsg. stir fried this time more to rasa Basil style. sy dh la x suke basil. overall, ok2 je.
Salina27/10/2025Tomyam sedap mcm biasa. Cuma pad kra paw tu dry sangatlah sekarang. Klu boleh biar basah2 sikit baru sedap makan dgn nasi..
Syed22/10/2025sedap gilerrr, packaging pun bagus. walaupun delivery, mknn kita masih panas ye. tq
Wan30/09/2025All Good
Muhammad29/09/2025delicious😋
kadijah26/09/2025fresh dan sedap.. fav restaurant
PEI19/09/2025food is good. too bad portion for bbq beef is small. Stir fried prawn, chicken & chilli with rice & pineapple fried rice are delicious.
Siti03/02/2026Overall nice and delicios except for tomyam bit too spicy.
sya31/08/2026ada beli ice lemon tea, tapi tak dapat huhu
Inas07/11/2025I ordered 2 plain rice, but only got 1. Hmmmm
Shaja28/05/2026Over rated chicken was soggy and no vege like pic only few pcs small cut cucumber, ravioli soup is tasteless
Muhammad01/10/2025dua" item rse agak lain xmcm biasa & minyak banyak kt stir fried prawn...
Marsya28/01/2026Chicken rice no sambal provided. Asked sambal belacan but not included 🥲
Idora21/01/2026Tomyam dia manis sangat
Mr17/01/2026Too oily
Aida24/08/2026teruk sungguh packaging packing kuah..habis tumpah ..lain kali ikat bebetul
wawa17/11/2025i asked for cutlery. how do i eat porridge without spoon ?
angsana17/06/2026Macam mana ni sup x cukup 1, sy ada add on sup lebih 1, sy dh bayar kt rider, sy baru perasan benda ni x cukup..cuba la cek betol2 apa yg customer oder..
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:1520:30